مراسم سوگواری هفتمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سرباز وطن، مردی که اسوه شجاعت مقاومت و ایثار بود، هم‌اکنون در مزار شهدای شهر کرمانشاه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۱۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 09 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، امروز، شب هفتم حاج قاسم، سرباز وطن است، مردی که اسوه شجاعت مقاومت و ایثار بود.

فرمانده چگونه باور کنم رفتنت را، دلم ما برای بصیرت‌های شما، برای فرماندهی پرصلابتت و برای آرزوهای شهادتت تنگ شده.

حاج قاسم! بلند شو و ببین بردارانت پشت بی‌سیم هنوز منتظر صدایت هستند، بلند شو فرمانده و علمت را بردار.

سردار دل‌ها! بلند شو و نظاره‌گر خواری آمریکا و ویرانی عین‌الاسد باش، بلند شو و نظاره‌گر باش که چگونه ملت ایران انتقام سخت سپاه پاسداران را از متجاوزان آمریکایی به خون‌خواهی شما، با چشمان گریان جشن گرفتند... به هر کجا می‌پیچیم بوی عشق به شما می‌پیچد....بلند شو بردار....

به همین مناسبت در مزار شهدا شهر کرمانشاه مراسمی از ساعت 10 صبح در حال برگزاری است، هم‌اکنون از همان ورودی مزار شهدا تا جایگاه مراسم جمعیت زیادی از قشرها، چهره‌ها و سنین مختلف حضور دارند، آمده‌اند تا در مراسم هفتمین روز سردار آسمانی حضور به‌عمل رسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه برگزاری این مراسم، ضمن عرض تسلیت هفتمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سردار دلاور جهان اسلام، اظهار داشت: هم‌اکنون به مناسبت هفتمین روز شهادت پرافتخار حاج قاسم سلیمانی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و بنیاد شهید امور ایثارگران مراسم گرمیداشت یاد و خاطر شهید والامقام در کنار گلگون کفنان انقلاب اسلامی در قطعه 9 باغ فرودس در حال برگزاری است.

عباس سروری گفت: ان‌شاالله امروز هم این مراسم همچون دیگر مراسم‌های که طی روزهای گذشته در سطح استان برای گرامیداشت سردار شهید و همرزمانش برگزار شد با حضور مرد قهرمان‌پرور، دلاور و شهیدپرور کرمانشاه باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه نیز در ادامه این گفت‌وگو، ضمن عرض تسلیت سالرزو شهادت حضرت زهرا(س) و سردار رشید جهان اسلام، گفت: امروز به مناسبت درگذشت هفتمین روز از درگذشت سردار سلیمانی مراسم بزرگداشتی در داخل مزار شهدا در حال برگزاری است.

کیومرث غلامی ادامه داد: به همین مناسبت از ساعت هفت صبح یک سری محدودیت‌های ترافیکی را در حال اجرا داریم که بهتر است شهروندان با توجه به ازدحام جمعیت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی ادامه داد: از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان شهدا و از تقاطع جعفرآباد به سمت میدان شهدا ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین از جمله کامیون‌ها و کامیونت‌ها را تا زمان پایان مراسم اعلام کرده‌ایم.

غلامی تصریح کرد: در داخل مزار شهدا با توجه به اینکه جایگاه و محل تجمع همشهریان در کنار قطعه شهدا است، از قطعه 9، 49 و 56، سرراهی کنار حسینیه داخل مزار شهدا و از باب‌الحیدر تا محل جایگاه اعمال محدودیت تردد و توقف را داریم.

وی افزود: ورودی از طرف بزرگراه امام فقط باب‌العلما در نظر گرفته شده و خروجی به سمت بزرگراه امام از باب‌الشهدا است و باب‌النبی برای ورود به بلوار کیانشهر در نظر گرفته شده است.

غلامی خاطرنشان کرد: پارکینگ هم در کنار باب‌العلما واقع شده و خیابان فرعی داخل باغ فردوس که شامل محدودیت تردد نمی‌شود نیز می‌توان برای پارکینگ استفاده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار