علی‌اصغر جلالی:
به گزارش تابناک سمنان: علی‌اصغر جلالی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بخش بیابان خبر داد و گفت: این طرح‌ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال انجام است.
کد خبر: ۸۱۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 09 January 2020

نتیجه تصویری برای بیابان زایی

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان صبح پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه پروژه‌های بخش بیابان استان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز داشت: اعتبار این فعالیت‌ها از محل صندوق توسعه ملی در حال انجام است و نهال‌کاری به همراه مراقبت و آبیاری، مدیریت رواناب به همراه بذرپاشی، احداث بادشکن زنده، مدیریت چرا و قرق تاغ زارها بخش عمده‌ای از پروژه‌های در دست اقدام حوزه بیابان استان سمنان را تشکیل می‌دهد.

علی‌اصغر جلالی بابیان اینکه عملیات مدیریت روان‌آب به همراه بذرپاشی در سطح هزار هکتار برای هفت شهرستان استان به پایان رسیده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این پروژه‌ها مقابله با بیابان‌زدایی، تقویت پوشش گیاهی و احیای منابع طبیعی است.

جلالی بابیان اینکه نهال موردنیاز برای اجرای عملیات نهال‌کاری در سطح دو هزار هکتار تأمین و در حدود ۶۵ درصد آن اجراشده است، در ادامه تصریح کرد: برای مابقی کار نیز مقرر بر این شد که طرح تا پایان بهمن اتمام یابد.

وی بابیان اینکه پروژه‌های اداره بیابان از محل صندوق توسعه ملی برای سال جاری ۲۵ پروژه است، افزود: این طرح‌ها برای هفت شهرستان استان سمنان در حال اجرا قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار