محمدرضا عرب احمدی :
به گزارش تابناک سمنان: محمدرضا عرب احمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: عملیات زمستانی شامل برف‌روبی، بازگشایی مسیر و … در ۲۸۶ کیلومتر مسیر استان انجام‌شده است.
کد خبر: ۸۱۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 11 January 2020

نتیجه تصویری برای برف روبی استان سمنان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل حمل‌ونقل و راهداری استان سمنان، بابیان اینکه عملیات راهداری زمستانی در ۲۸۶ کیلومتر از راه‌های استحفاظی استان طی هفته گذشته انجام‌شده است، تأکید کرد: بیشترین عملیات سهم جاده‌های مرتفع کوهستانی بوده است.

وی بیان کرد: نگهداری زمستانی مجموعه‌ای از عملیات راهداری است که در طول زمستان با توجه به شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی و به دلیل برودت هوا به وظایف راهداری اضافه می‌شود.

محمدرضا عرب احمدی با اشاره به با بارش شدید نزولات جوی طی هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان سمنان، افزود: با انجام این بارش‌ها انجام عملیات راهداری زمستانی شامل برف‌روبی، نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی استان ضرورت داشت که با تلاش همکاران راهداری این امر صورت گرفت.

عرب احمدی  در پایان بابیان اینکه عملیات زمستانی در محورهای مهدی‌شهر – شهمیرزاد، سمنان – فیروزکوه، دامغان – سمنان شامل مسیر آهوان و آبخوری، فولاد محله – پشت کوه و شهمیرزاد-چاشم-خطیرکوه و … با ۳۴ دستگاه ماشین راه‌سازی انجام‌شده است همچنین ۳۶۶ تن شن و نمک در طی این عملیات راهداری مورداستفاده قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار