در پی مراسم بزرگداشت سانحه‌ی هوایی اخیر؛
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام علی شکری  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر جان‌باختگان حادثه هواپیمای تهران-کی‌یف از برگزاری ۱۷۶ محفل ختم قرآن در مساجد سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 12 January 2020

تصویر مرتبط

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود بیان کرد: برای گرامی‌داشت یاد و خاطر درگذشتگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراین که به جان باختن تعداد زیادی از هم‌وطنان و اتباع دیگر کشورها منجر شد، ۱۷۶ محفل ختم قرآن کریم در مساجد شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: روحانیان مستقر و اعزامی به مناسبت ایام فاطمیه در سراسر شهرها و روستاهای استان سمنان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء امروز یکشنبه و فردا دوشنبه مراسم ختم قرآن کریم و هدیه آن به روح جان‌باختگان حادثه هوایی اخیر مبادرت ورزند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: بدین ترتیب و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امشب و فردا شب تمام مساجد سطح استان اعم از شهری و روستایی پذیرای مردم در مراسم ختم قرآن کریم برای درگذشتگان حادثه هوایی هستند.

شکری ضمن ابراز همدردی با خانواده درگذشتگان این حادثه، بیان کرد: جان باختن گروهی از مردم ایران و اتباع برخی دیگر کشورها خانواده‌های زیادی را داغدار کرد که این حادثه را به ملت شریف ایران به‌خصوص خانواده این جان‌باختگان تسلیت و برای آنان آرزوی صبر و توفیق داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار