علیرضا آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان بابیان اینکه مدیران ستادی استانداری در نظم کاری عملکرد مطلوبی دارند، گفت: ۱۰ شاخص شفافیت اداری در دستور کار فرمانداران استان واقع شود.
کد خبر: ۸۱۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 12 January 2020

تصویر مرتبط

استاندار سمنان صبح یکشنبه در جلسه کارگروه مدیریت استانداری سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه ۱۰ شاخص اصلاح و شفافیت نظام اداری می‌بایست در دستور کار و در گام اجرایی فرمانداران واقع شود، ابراز داشت: اگرچه مدیران ستادی استانداری در نظم کاری و دیگر شاخص‌ها عملکرد مطلوبی دارند اما انتظار می‌رود این رویه همچنان ادامه‌دار باشند.

وی بابیان اینکه ریشه‌کنی فساد اداری باید در استان اجرایی و عملیاتی شود، ابراز داشت: این اقدام درنهایت با آموزش‌های کاربردی، ارتقای مهارت، بهره‌گیری از رویکردهای کاربردی و عملی و تلاش مضاعف برای توسعه استان محقق خواهد شد.

علیرضا آشناگر بابیان اینکه وجود شفافیت در کار موجب ارتقای بهتر عملکرد دستگاه ذی‌ربط می‌شود، افزود: یکی از اقداماتی که می‌تواند در این راستا بسیار به عملکرد مطلوب یک دستگاه کمک کند ارتقای مهارت کارکنان است که این مهم می‌بایست با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

آشناگر بابیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های پژوهشی می‌بایست برای استان کارآمد و کاربردی باشد، در ادامه تصریح کرد: در صورت نبود کاربرد قطعاً طرح‌ها غیرقابل استفاده خواهد بود و این جزو هزینه چیزی در بر نخواهد داشت لذا این مهم می‌طلبد تا این جلسات به رویکردی مثبت برای اصلاح نظام اداری منتهی شود.

وی همچنین بابیان اینکه پست‌های سازمانی بدون استفاده در استانداری می‌بایست تغییر یابد، افزود: چرخش شغلی با تصمیم‌های نظام‌مند همچنین توسعه فناوری‌ها و استفاده از نیروی انسانی در استانداری سمنان می‌بایست لحاظ شده و در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار