حسن سعدالدین:
به گزارش تابناک سمنان: حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی استانداری سمنان بابیان اینکه ۱۰ برنامه‌سازوکارهای اصلاح نظام اداری به استانداری ابلاغ شد، گفت: اجرای شاخص‌های مهم این برنامه در اولویت است.
کد خبر: ۸۱۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 12 January 2020

 

نتیجه تصویری برای حسن سعدالدین

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی استانداری سمنان صبح یکشنبه در جلسه کارگروه مدیریت استانداری سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه سازوکارهای اصلاح نظام اداری برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، در ۱۰ برنامه ابلاغ‌شده است، اظهار داشت: در این برنامه‌ها زیرشاخه‌هایی وجود دارد که برای اجرای شاخص‌های مهم این برنامه در این کارگروه تلاش می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سمنان از استان‌های ممتاز در اجرای دولت الکترونیک محسوب می‌شود، یادآور شد: ایجاد دولت الکترونیک تحول عظیمی را در ارائه خدمات به عموم مردم ایجاد می‌کند.

علی سعدالدین بابیان اینکه برگزاری نشست‌های مختلف در راستای مقابله با فساد و شفافیت اداری تأثیرگذار است، افزود: بر اساس این برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی در اولویت نخست دستگاه‌های اجرایی استان سمنان قرار دارد.

سعدالدین با اشاره به اینکه راه‌اندازی میز خدمت در تمام مراکز خدماتی و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: اصلاح و شفاف‌سازی نظام اداری، موردتوجه استانداری سمنان است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی استانداری سمنان بابیان اینکه راه‌اندازی میز خدمت در ساختمان شماره دو استانداری به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در دست اقدام است، تأکید کرد: صیانت از حقوق شهروندی، پاسخ و رسیدگی به شکایت مردمی از رویکردهای اصلی برای تحقق اصلاح نظام اداری است که استانداری سمنان به‌صورت جدی پیگیر آن است.

وی در پایان خدمات‌رسانی مطلوب دستگاه‌های اجرایی به اقشار مردم با توجه به رویکردهای جدید در اصلاح نظام اداری را از دیگر موارد بااهمیت در این راستا برشمرد و گفت: بیش از ۱۰۰ شاخص برای خدمات‌رسانی و رسیدگی به مشکلات اقشار مردم از سوی فرمانداری‌ها و استانداری‌ها تعریف‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار