مظفر محمدخانی خبر داد؛
به گزارش تابناک سمنان: مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از ارسال اولین محموله کمک این جمعیت از سمنان به سیستان بلوچستان خبر داد و گفت: این کمک‌ها شامل یک هزار و ۴۵۰ بسته غذایی می‌شود.
کد خبر: ۸۱۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 14 January 2020

 

نتیجه تصویری برای محموله کمک هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان صبح سه‌شنبه در حاشیه ارسال اولین محموله کمک هلال‌احمر استان سمنان به سیستان بلوچستان، ابراز داشت: این کمک‌ها شامل یک هزار و ۴۵۰ بسته غذایی می‌شود که به مناطق سیل‌زده فرستاده‌شده است و علاوه بر این تعداد بسته‌های غذایی حدود ۱۰ تن انواع حبوبات، قند، شکر، چای و روغن نیز در قالب اولین محموله کمک‌های جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به این استان ارسال شد.

مظفر محمدخانی افزود: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه بسته‌های غذایی ماهانه ارسالی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر، کنسرو و خرمای خشک می‌شود، ابراز داشت: این محموله‌ها به میزان ۱۶ تن هستند که از انبارهای هلال‌احمر استان بارگیری و مستقیماً به سیستان و بلوچستان فرستاده شدند.

محمدخانی بابیان اینکه سیل اخیر، خسارات زیادی را به مناطقی از استان سیستان و بلوچستان وارد کرده است، اضافه کرد: مردم نوع‌دوست ایران اسلامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان از طریق کد دستوری #۵۴*۱۱۲* واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار