علی کیومرثی:
به گزارش تابناک سمنان: علی کیومرثی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان، مطالبات بانک‌های استان در حوزه تسهیلات ارائه‌شده به مردم و شرکت‌های تولیدی و … را ۹ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۸۱۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 15 January 2020

مطالبات بانک‌های استان سمنان ۹ هزار میلیارد ریال است

 

 

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان ظهر چهارشنبه در کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان به میزبانی استانداری، بابیان اینکه بانک‌های عامل استان بیش از ۹ هزار میلیارد ریال مطالبه مالی از تسهیلات گیرندگان دارند، تأکید کرد: این مطالبات مشکلات عدیده‌ای را برای بانک‌ها ایجاد کرده است

علی کیومرثی در ادامه گفت: جایگاه استان ازنظر پرداخت تسهیلات به نسبت جمعیت و دیگر شاخص‌ها در کشور بسیار مطلوب است و بانک‌های عامل باهدف گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت طی یک سال گذشته در کنار فعالان اقتصادی و بخش خصوصی بوده‌اند.

کیومرثی بابیان اینکه در بازپرداخت تسهیلات و معوقه‌های مالی و بانکی ساز، کارها جنبه ضمانتی باشد تا روند برگشت منابع تسهیل شود، گفت: با تأمین نقدینگی، بانک‌های عامل در سال‌های گذشته برای رفع مشکلات بخش صنعت و تولید استان سمنان مؤثر بودند.

وی در پایان افزود: به طور مثال در سال گذشته افزون بر ۱۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب تسهیلات بخش‌های مختلف تولید، اشتغال و … از سوی بانک‌های عامل استان سمنان به متقاضیان پرداخت‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار