کد خبر: ۸۱۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ 15 January 2020

به گزارش تابناک تبریز، با توجه به خواسته کادرفنی برای تقویت تیم در فاز تهاجمی، با یک مهاجم جدید که سابقه بازی در لیگ پرتغال را در کارنامه دارد، توافقات حاصل شد و پس از حضور در ایران و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های ایفمارک، این بازیکن به اردوی تیم در کشور ترکیه اضافه شد.

اوکاچا حمزویی بازیکن الجزایری و 29 ساله‌ی مدنظر کادرفنی تراکتور هست که توانسته تست‌های پزشکی ایفمارک را با موفقیت پشت سر بگذارد. با توجه به حساسیت ویژه مالک و هیأت مدیره باشگاه برای جذب بازیکنان خارجی با کیفیت، صرفاً به فیلم‌های بازی و رزومه‌ی این بازیکن اکتفا نشده، بلکه در خصوص شرایط او از مراجع مختلف همچون باشگاه‌های سابقش، استعلامات لازم به عمل آمده است.

با توجه به مصوبه هیأت مدیره باشگاه و تأکید آقای ساکت الهامی، بازیکنان جدید باید آمادگی جسمانی و قابلیت‌های فنی‌شان را در تمرینات تیم نشان دهند؛ از این رو اوکاچا حمزویی، راهی اردوی تیم در آنتالیا شده تا طی سه جلسه تمرینی آمادگی بالا و توانایی‌هایش را ثابت کند.

این بازیکن متولد 29 نوامبر 1990 در کشور الجزایر بوده که 185 سانتی متر قد دارد. او فوتبالش را در کشور الجزایر شروع کرده و پس از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال کشورش، فصل 2016 – 2017 راهی تیم باشگاه دیپورتیوو ناسیونال پرتغال شد. باشگاهی که کریستیانو رونالدو نیز در رده جوانان برای آن توپ زده است.

این بازیکن فصل 2017 – 2018 را نیز در الجزایر ادامه داد و سپس بار دیگر در فصل 2018 – 2019 به تیم ناسیونال در سطح اول فوتبال پرتغال بازگشت.

اوکاچا حمزویی امسال نیز در تیم اتحاد بلعباس که از تیم‌های مطرح کشور الجزایر است، بازی کرده و اکنون برای تجربه چالش جدید، منتظر تأئید کادرفنی تراکتور است.

پست اصلی این بازیکن مهاجم نوک است و توانسته آمار 28 گل و 8 پاس گل را در کارنامه‌اش ثبت کند. 8 گل این بازیکن در سطح اول فوتبال پرتغال به ثمر رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار