منوچهر فخری :
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از بررسی ۲۱ درخواست در کمیسیون ماده پنج شاهرود خبر داد و گفت: این درخواست‌ها تعیین کاربری، مجوز ساخت و ادغام پلاک‌های ثبتی را شامل می‌شود.
کد خبر: ۸۱۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 16 January 2020

نتیجه تصویری برای منوچهر فخری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ظهر پنج‌شنبه در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای شاهرود و مجن به میزبانی فرمانداری شاهرود بابیان اینکه ۲۱ درخواست در جلسه کمیسیون ماده پنج شاهرود و مجن موردبررسی قرار گرفت، ابراز داشت: از این تعداد درخواست ۲۰ مورد به شهرداری شاهرود یک مورد به شهرداری مجن مربوط می‌شد.

وی بابیان اینکه این درخواست‌ها موضوعات تغییر و تعیین کاربری، مجوز ساخت و ادغام پلاک‌های ثبتی را شامل می‌شود، افزود: همان‌طور که قبلاً نیز گفته شد در موضوع تغییر کاربری خط قرمز کمیسیون ماده پنج حفظ باغات و اراضی کشاورزی است که بر این تأکید می‌شود.

منوچهر فخری هدف از برگزاری جلسات کمیسیون ماده پنج را رعایت اصول و مقررات شهرسازی و همچنین انتفاع تمام مردم از منافع حاصل از نتایج و مصوبات این جلسات دانست و ابراز داشت: بر اساس ابلاغ دستورالعمل شورای عالی شهرسازی، بلندمرتبه‌سازی در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان سمنان رونق خواهد گرفت.

فخری در ادامه تصریح کرد: با توجه به گفتگوهای صورت گرفته و جلب نظر موافق مسئولان شورای عالی شهرسازی و ابلاغ دستورالعمل مربوطه می‌طلبد تا سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به بلندمرتبه‌سازی و ساخت مجموعه‌های بالای هفت الی هشت طبقه برای کسب تأییدیه و مجوز ساخت به این شورا معرفی شوند و با توجه به تفکیک اداره کل راه و شهرسازی شرق استان بنا بر تعهد اخلاقی و به احترام مردم خوب شهرستان شاهرود و میامی، این جلسات در محل فرمانداری شاهرود برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار