جمعی از مراجع عظام تقلید ‌در پیامی به ‌آیت‌الله سیستانی که در پی عارضه جسمانی در بیمارستان بستری شد، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند.
کد خبر: ۸۱۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 18 January 2020

نتیجه تصویری برای ایت الله سیستانی بیمارستان

جمعی از مراجع عظام تقلید ‌در پیامی به ‌آیت‌الله سیستانی که در پی عارضه جسمانی در بیمارستان بستری شد، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند.

دعای آیت‌الله صافی‌گلپایگانی برای شفای عاجل آیت‌الله سیستانی‌

آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی مرجع تقلید شیعیان در نامه‌ای به آیت الله سیستانی، برای شفای عاجل و طول عمر وی دعا کرد.‌

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت مستطاب آیت الله آقای سیستانی دامت برکاته

السلام علیکم و رحمة الله

خداوند متعال را شاکر هستیم که عمل جراحی با موفقیت انجام گردید و با دعای خیر مؤمنین صحت و سلامتی را به حضرتعالی عنایت فرمود.

‌طول عمر ، عافیت و ادامه برکات وجود شریف را در ظل عنایات حضرت بقیة الله الأعظم روحی و ارواح العالمین له الفداء و عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال مسئلت دارم‌.

‌ان‌شاءالله سلامت کامل حاصل خواهد شد

مرجع تقلید شیعیان در نامه ای خطاب به آیت الله سیستانی گفت: خبر نقاهت جنابعالی موجب تاسف اینجانب گردید، خدا را شاکرم که عمل جراحی، با موفقیت انجام شد و ان‌شاءالله سلامت کامل حاصل خواهد شد.‌

آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی به آیت الله سیستانی، برای شفای عاجل و طول عمر وی دعا کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله سیستانی دامت برکاته

‌خبر نقاهت جنابعالی موجب تاسف اینجانب گردید. خدا را شاکرم که عمل جراحی، با موفقیت انجام شد و ان شاءالله سلامت کامل حاصل خواهد شد.

از خداوند متعال دوام عظمت و توفیقات روز افزون حضرتعالی را مسألت مینمایم.

‌آرزوی سلامتی مدیر حوزه‌های علمیه برای آیت‌الله سیستانی

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در پیامی خطاب به آیت الله سیستانی گفت: از خداوند منان شفای عاجل و کامل آن جناب را خواهانم و استمرار برکات وجود شریفتان را برای همه مومنان به ویژه ملت عظیم‌الشان عراق آرزومندم.‌

‌آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور طی پیامی خطاب به آیت الله سیستانی اظهار داشت: از خداوند منان شفای عاجل و کامل آن جناب را خواهانم و استمرار برکات وجود شریفتان را برای همه مومنان به ویژه ملت عظیم‌الشان عراق آرزومندم.

‌بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام محضر مرجع عالیقدر آیت الله حاج سید علی سیستانی دامت برکاته.

‌خبر کسالت و عارضه پزشکی پیش‌آمده برای حضرتعالی مایه نگرانی بود که طبق اخبار واصله بحمدالله عمل جراحی با موفقیت انجام شده است.

از خداوند منان شفای عاجل و کامل آن جناب را خواهانم و استمرار برکات وجود شریفتان را برای همه مومنان به ویژه ملت عظیم‌الشان عراق آرزومندم.

‌پیام آیت‌الله ‌مظاهری به آیت الله ‌سیستانی‌

آیت‌الله مظاهری در پیامی به حضرت آیت الله العظمی سیستانی، برای ایشان از خداوند متعال سلامت، عافیت و شفای کامل و عاجل را مسألت کردند.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

نجف اشرف - حضرت آیت‌الله آقای سیستانی«دامت برکاته»

با اهداء سلام و تحیّات وافر و استعلام از سلامتی وجود شریف آن جناب؛

 خبر عارضۀ جسمانی آن وجود مبارک مایۀ نگرانی گردید. خداوند سبحان را سپاسگزاریم که اقدامات درمانی با موفقیّت انجام پذیرفته و به نجف اشرف مراجعت فرموده‌اید. از خداوند تعالی سلامت و عافیت و شفای کامل و عاجل و شامل جنابعالی را مسألت نموده و امید است همواره تحت عنایات خاصّۀ امام امیرالمؤمنین«سلام‌الله‌علیه» و حضرت بقیة‌الله ‌الأعظم«ارواحنافداه» بوده باشید و برکات وجود شریف آن جناب مستدام و پایدار بوده باشد.

 و السّلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار