علی‌رضا آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان بابیان اینکه طرح‌های پژوهشی که باهدف توسعه استان ارائه شوند حمایت خواهند شد، گفت: رویکردهای پژوهشی و کاربردی برای توسعه استان ضروری است.
کد خبر: ۸۱۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 18 January 2020

نتیجه تصویری برای علیرضا اشناگر

استاندار سمنان ظهر شنبه در نشست شورای نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری، ضمن اشاره به‌ضرورت توسعه استان از طریق فناوری، علم، پژوهش و تحقیقات، بیان کرد: رویکردهای پژوهشی و کاربردی برای توسعه سراسر استان موردتوجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد چراکه این رویکردهای راه میان بری به سمت توسعه هستند.

وی با اشاره به وجود استعدادهای خوب علمی و صنعتی و تولیدی در سطح استان سمنان، توضیح داد: حمایت از طرح‌های پژوهشی که باهدف توسعه در ابعاد مختلف تدوین استان قطعاً در دستور کار خواهد بود.

علیرضا آشناگر خواستار توجه بیشتر به رابطه بین صنعت و دانشگاه شد و گفت: سند راهبردی توسعه استان تدوین‌شده است از سوی دیگر این اسناد مسیر راه هموار برای توسعه روزافزون محسوب می‌شوند که مدیران استانی باید به آن‌ها نگاه جدی داشته باشند.

آشناگر با اشاره به عدم دوباره‌کاری درزمینهٔ کارهای پژوهشی و اتلاف وقت و انرژی، بیان کرد: در اجرای طرح‌های کلان استان سلیقه‌ای عمل نشود و طرح‌هایی که در سال‌های گذشته پژوهش شد یا بر اساس مقتضیات زمانی دلیلی برای پژوهش آن وجود ندارد، پژوهش مجدد نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار