چیرو ایموبیله، مهاجم گلزن لاتزیو امید اول کفش طلا در این فصل اروپا به شمار می‌آید.
کد خبر: ۸۱۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 19 January 2020

نه مسی نه رونالدو؛ کفش طلا سایز اوست!  + تصاویر

به گزارش تابناک سمنان: لاتزیو در فصل جاری عملکردی فراتر از انتظار داشته و با تنها سه امتیاز اختلاف با صدر جدول، یکی از مدعیان قهرمانی سری آ در کنار یوونتوس و اینتر به شمار می‌آید. اما بی شک در روند نتایج درخشان تیم سیمونه اینزاگی، چیرو ایموبیله نقش مهمی ایفا کرده است.

بیانکوچلستی امروز موفق شد با پنج گل سمپدوریا را مغلوب کند و چیرو ایموبیله با ثبت هت تریک نمایش فوق العاده‌ای در این بازی داشت. چیرو ایموبیله حالا با به ثمر رساندن ۲۳ گل در ۱۹ بازی، نه گل بیشتر از کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو زده و بخت اول کفش طلای ایتالیا به شمار می‌آید. اما در اروپا نیز اوضاع بر وفق مراد این ستاره ایتالیایی است و او در جدول گلزنان اروپا نیز رتبه اول را در اختیار دارد. لیونل مسی نیز این فصل در لالیگا تا به حال موفق به زدن ۱۳ گل شده و شاید تنها رابرت لواندوفسکی با ۱۹ گل، بتواند رقیبی جدی در مسیر فتح کفش طلا برای چیرو ایموبیله به شمار آید.

گونسالو ایگواین در فصل ۱۶-۲۰۱۵ موفق شد با به ثمر رساندن ۳۵ گل، رکورد بیشترین تعداد گل را در تاریخ فوتبال ایتالیا در یک فصل از آن خود کند و به نظر می‌رسد با توجه به ماندن تقریبا نیمی از بازی‌های فصل، چیرو ایموبیله شانس بالایی برای رسیدن به این رکورد داشته باشد.

 
 

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار