هندبال قهرمانی آسیا؛
تیم‌های ملی هندبال ایران و کویت در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند.
کد خبر: ۸۱۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 20 January 2020

به گزارش تابناک سمنان: تیم ملی هندبال کشورمان موفق شد با کسب یک پیروزی برابر تیم ملی هندبال نیوزلند و شکست میلیمتری برابر تیم ملی  بحرین به عنوان تیم دوم گروه نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به دور دوم صعود کند. شاگردان علیرضا حبیبی در این ۲ بازی نمایش خوبی داشتند و نشان دادند که با کمی تمرکز و هماهنگی بیشتر می‌توانند عملکرد درخشانی در این رقابت‌ها داشته باشند.

تیم ملی هندبال ایران - کویت / جدال سرنوشت ساز هندبالیست‌های ایرانی برای بقا  

شاگردان حبیبی بر خلاف بازیکنان حریف که مدت‌ها است تیم منسجمی دارند و تمرینات و اردو‌های پیوسته در اروپا برگزار می‌کنند، تنها در ۳ اردو حضور یافتند. بحرینی‌ها چندی پیش توانستند سهیمه حضور در المپیک را هم کسب کنند تا قدرت و توان خود را به حریفان نشان دهند. البته این سهمیه کمی رنگ و بوی غیر هندبالی هم داشت و شاید اگر آن‌ها در دیدار برابر کره جنوبی تبانی نمی‌کردند، نمی‌توانستند این سهمیه را کسب کنند.

هندبالیست‌های ایرانی برابر بحرین نمایش خوبی داشتند و چند بی دقتی از آن‌ها و البته درخشش فوق العاده دروازه بان بحرین باعث شد تا تیم ملی کشورمان بازی را با نتیجه نزدیک ۲۲ - ۲۰ واگذار کند. با این نتیجه تیم ملی کشورمان به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله دوم رسید و با تیم‌های کویت (میزبان)، قطر و کره جنوبی همگروه شد.

تیم ملی هندبال ایران - کویت / جدال سرنوشت ساز هندبالیست‌های ایرانی برای بقا

شاگردان حبیبی حالا باید در مصافی سخت و البته تکراری برابر کویت به میدان بروند. کویتی‌ها  اگرچه دومین تیم پر افتخار قاره کهن هستند و می‌خواهند با استفاده از امتیاز میزبانی سهمیه رقابت‌های جهانی را کسب کنند، اما همین چند ماه پیش در ۲ بازی که برابر تیم ملی کشورمان در رقابت‌های انتخابی المپیک انجام دادند  یک باخت و یک تساوی کسب کردند.

تیم ملی هندبال ایران - کویت / جدال سرنوشت ساز هندبالیست‌های ایرانی برای بقا

هندبالیست‌های ایرانی اگر می‌خواهند برای دومین بار جهانی شوند و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا برسند، حتما باید در ۲ دیدار از ۳ بازی شان در این گروه برنده شوند، در غیر این صورت آن‌ها نمی‌توانند این سهمیه را بگیرند.

بدون شک تقابل تیم‌های ملی هندبال ایران و کویت از هر دیدار دیگری که تاکنون تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها داشته، مهم‌تر است و پیروزی در آن تا حدودی صعود به نیمه نهایی را قطعی می‌کند و انگیزه و روحیه خوبی هم در اردوی ملی پوشان ایجاد می‌کند.

بازی تیم‌های ملی هندبال ایران و کویت امروز دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار