قاسم شریفی:
به گزارش تابناک سمنان: قاسم شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: طبق بازرسی‌های انجام‌شده، عملکرد فرمانداری‌های استان سمنان نسبت به سال قبل رشد داشته است.
کد خبر: ۸۱۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 21 January 2020

نتیجه تصویری برای قاسم شریفی

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان صبح سه‌شنبه در دیدار کارکنان فرمانداری سمنان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان به میزبانی فرمانداری شهرستان، با اشاره به ارزیابی فعالیت فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، استانداری‌ها و مدیران ستادی بر اساس شاخص‌ها، ابراز کرد: این عملکردها با بارگذاری در سامانه‌ای در اختیار وزارت کشور قرار می‌گیرد و هدف از بررسی عملکرد در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها افزایش خدمات‌رسانی باکیفیت به اقشار مردم است که البته در ارتقای آن نیز نقشی حیاتی دارد.

وی افزود: مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: فرمانداری‌های استان ۸۱۷ امتیاز از یک‌هزار امتیاز ممکن را بر اساس شاخص و عملکرد کسب کرده‌اند.

قاسم شریفی بیان کرد: عملکرد سال ۹۷ فرمانداری‌های استان به نسبت سال ۹۶ رشد داشته است همچنین بیان ارزیابی در سال جاری بر طبق ۹ محور مشخص‌شده به وزارت کشور اطلاع داده شده است.

شریفی همچنین افزود: درست است که در سال ۹۷ شاهد ارتقای عملکرد فرمانداری‌ها بودیم اما به نسبت سال ۹۵ عملکرد اندکی کاهش داشته است و باید به این نکته نیز توجه کنیم.

قدرت الله چتری، مدیرکل امور اداری، مالی استانداری سمنان نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه میزان هزینه کرد جاری فرمانداری سمنان در این بخش ۹۲۰ میلیون ریال بوده است، گفت: مجموع اعتبارها هزینه جاری استانداری، فرمانداری، بخشداری و دیگر اداره‌های ستاد زیرمجموعه ۳۹۰ میلیارد ریال بوده است که به نسبت سال ۹۷ این رقم افزایش نداشته است.

چتری افزود: تا پایان آذر تمامی حق مأموریت، اضافه کار کارکنان استانداری و زیرمجموعه‌ها پرداخت شده است و توجه به معیشت کارکنان در اولویت اداره کل اداری، مالی استانداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار