بهروز اسودی:
به گزارش تابناک سمنان: بهروز اسودی رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات رونق تولید احیای واحدهای در شرف تعطیل است، گفت: تسهیلات رونق تولید به ۲۶۸ واحد تولیدی استان پرداخت شد.
کد خبر: ۸۱۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 21 January 2020

نتیجه تصویری برای بهروز اسودی

رئیس سازمان صمت استان سمنان صبح سه‌شنبه در دویست و یازدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری بابیان اینکه ۲۶۸ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال دریافت کردند، ابراز داشت: این تسهیلات رقمی حدود ۹ هزار میلیارد ریال را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری ۴۷۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: ارزش این تسهلات حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال است.

بهروز اسودی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی طی سال جاری ۱۳۲ واحد به ارزش شش هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۱۳۶ واحد به ارزش دو هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می‌شود.

اسودی بابیان اینکه از این تعداد ۳۲۰ پرونده برای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است، در ادامه تصریح کرد: همکاری و مساعدت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مطلوب ارزیابی می‌شود و هر چه این روند با قوت بیشتری ادامه یابد قطعاً شاهد رونق اقتصادی مطلوب‌تر در استان سمنان خواهیم بود.

وی در پایان بابیان اینکه در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان سمنان تا این جلسه تعداد یک هزار و ۳۲ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی‌شده است، افزود: برای رفع موانع موجود دو هزار و ۲۱۹ مصوبه به تصویب اعضا رسید که از این تعداد ۷۲ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار