مهدی دهرویه بیان کرد؛
به گزارش تابناک سمنان: مهدی دهرویه مدیرکل سابق دیوان محاسبات استان سمنان بابیان اینکه مچ‌گیری هیچ‌گاه هدف این سازمان نبوده است، گفت: پیشگیری مهم‌ترین وظیفه سازمان دیوان محاسبات در استان است.
کد خبر: ۸۱۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 22 January 2020

دهرویه بر مسند مدیرکلی سمنان نشست

مدیرکل سابق دیوان محاسبات استان سمنان ظهر چهارشنبه در آئین تکریم خود به میزبانی سازمان دیوان محاسبات استان سمنان بابیان اینکه راهبرد دیوان محاسبات مچ‌گیری نیست، ابراز داشت: وظیفه کارکنان دیوان محاسبات در استان سمنان پیشگیری است و بر این اساس کوشید تا به بهترین نحو وظایف خود را به انجام برساند.

وی بابیان اینکه در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن تلاش و رویکردهای اصولی با قانون‌گریزی برخورد می‌شود، ابراز داشت: با کمترین دغدغه و قانون تلاش شد که برای حُسن انجام امور در دیوان محاسبات استان سمنان اقدام شود.

مهدی دهرویه  بابیان اینکه انصاف و حق به عنوان دو عامل مهم در توسعه کشور همواره موردپذیرش و توجه دیوان محاسبات است، افزود: دیوان محاسبات استان سمنان کوشید تا در فضایی سالم، شفاف و قانونمند در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود.

دهرویه بابیان اینکه هر موفقیتی با همدلی کارکنان آن مجموعه صورت می‌گیرد، در ادامه تصریح کرد: دقت، سرعت، متانت و پیشگیری برای همراهی با دستگاه‌های اجرایی و توسعه کشور، از جمله مواردی است که همواره در دیوان محاسبات لحاظ می‌شود.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش و اقدام‌های استاندار سمنان بر اساس چارچوب قانون و اصول با تاکید بر اینکه حضور مردم در صحنه و درایت رهبر معظم انقلاب، اقتدار این کشور عزیز را دوچندان کرده است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی، محصول رشادت‌ها و جان‌فشانی افرادی است که برای عزت و صلابت این نظام تلاش می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار