فرامرز محبوبی:
به گزارش تابناک سمنان: فرامرز محبوبی معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان از سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد ریالی در بخش صنعت استان خبر داد و گفت: یک هزار و ۷۲۰ نفر در حوزه صنعت مشغول به کار هستند.
کد خبر: ۸۱۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 22 January 2020

نتیجه تصویری برای صنعت تولیدی

معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، ضمن بیان اینکه در ۹ ماه ابتدای سال جاری چهار هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال در واحدهای صنعتی استان سمنان سرمایه‌گذاری شده است.

وی با تأکید بر اینکه ۱۳۳ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری دریافت کردند، یادآور شد: در این مدت یک هزار و ۶۴۲ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کردند.

فرامرز محبوبی با اشاره به اینکه این میزان سرمایه‌گذاری منجر به صدور یک هزار و ۷۷۵ مجوز صنعتی و دریافت پروانه بهره‌برداری شده است، افزود: در حال حاضر یک هزار و ۷۲۰ نفر در حوزه صنعت استان سمنان مشغول به کار هستند.

محبوبی بابیان اینکه واحدهای تولیدی استان سمنان مورد پایش مستمر این سازمان قرار دارند، تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۸۱۲ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت هستند.

وی همچنین بابیان اینکه این واحدهای تولیدی صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵۵ هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از ۵۱ هزار نفر در استان سمنان شدند، اضافه کرد: توسعه و رونق تولیدات صنعتی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت برای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار