رضا نقدی:
به گزارش تابناک سمنان: رضا نقدی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، از اعزام اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه به مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: ۵۰ دانشجو به سیستان و بلوچستان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۱۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 23 January 2020

نتیجه تصویری برای گروه جهادی

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان از اعزام گروه جهادی امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد و بیان کرد: این اردوی جهادی با حضور ۵۰ دانشجوی این دانشگاه به همت قرارگاه جهادی شهید چمران پایگاه مقاومت بسیج این دانشگاه آغازشده است.

وی ادامه داد: ساخت و تعمیر منازل آسیب‌دیده و همچنین اجرای برنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزانی که به دلیل وقوع سیل از تحصیل خود بازماندند و انجام امور فرهنگی برای مردم سیل‌زده آن منطقه از اهداف این اردو خواهد بود.

رضا نقدی رشد و تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین دانشجویان را یکی از اهداف این اردو دانست و تأکید کرد: امداد رسانی به سیل زدگان محور اصلی این اردو محسوب می‌شود.

نقدی در ادامه همچنین از انتصاب رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود خبر داد و گفت: سکینه ماندگار زاده به عنوان رئیس این دانشکده انتخاب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار