آیت‌الله سید محمد شاهچراغی:
به گزارش تابناک سمنان: آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم حفظ وحدت مردم در آستانه انتخابات گفت: بهره‌برداری سیاسی و جناحی از محفل‌های عزاداری در استان انجام نشود.
کد خبر: ۸۱۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 23 January 2020

نتیجه تصویری برای آیت‌الله سید محمد شاهچراغی:

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان پیش از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان سمنان به میزبانی دفتر امام‌جمعه سمنان ضمن بیان اینکه این ایام مصادف با ایام فاطمیه است و باید مجلس‌های عزاداری درراه انقلاب ساماندهی شود، اظهار داشت: بهره‌برداری سیاسی و جناحی از محفل‌های عزاداری انجام نشود.

وی  با تأکید بر اینکه سخنرانان در محفل‌های عزاداری و مذهبی مراقب سخنان خود باشند و از سخنرانی‌های وحدت‌شکن پرهیز کنند، افزود: سو استفاده از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این ایام جایز نیست.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی  بابیان اینکه حفظ وحدت مردم در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اولویت نخست قرار گیرد، تصریح کرد: تبلیغات انتخابات توسط کاندیداها قبل از زمان تعیین‌شده مجاز نیست و نباید تبلیغات انتخاباتی در مجلس‌های مذهبی و عزاداری ادغام شود.

شاهچراغی در ادامه بابیان اینکه محفل‌های عزاداری و مذهبی باید با محوریت ولایت مداری و انقلابی برگزار شود، یادآور شد: برگزاری مراسم‌های ویژه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در مناطق روستایی در اولویت نخست کمیته‌های اجرایی این ستاد قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه ارتقای سطح کیفی برنامه‌های این ستاد را مورد تأکید ویژه قرارداد و گفت: رسانه نقشی مهم در اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین آحاد جامعه دارد و در این عرصه وظیفه خطیری بر دوش اصحاب رسانه قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به حوادث تلخ روزهای اخیر خاطرنشان کرد: شهادت فرزند برومند این مرزوبوم سردار سلیمانی، قدس را آزاد و آمریکا را منزوی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار