رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از افزایش ۱۵ درصدی قبض جریمه در استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۳۱ هزار قبض جریمه رانندگی در ایلام صادر شده است.
کد خبر: ۸۱۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 25 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: در نه ماهه سال‌جاری تعداد  ۱۳۱ هزار و ۴۲٠ قبض جریمه رانندگی در ایلام صادر شده که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: باتوجه به تجهیز کارکنان این پلیس به تجهیزات و فناوری روز(دست افزار موبایلی هوشمند) از این بعد رانندگان متخلف به‌صورت فراگیر و دقیق در کمترین زمان ممکن برابر قانون جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: برابر ابلاغیه جدید اجرائیات پلیس راهور ناجا از تاریخ یکم بهمن امسال پرداخت قبوض جرائم دستی رانندگی از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک ملی در سراسر کشور انجام نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان بایستی جهت پرداخت قبوض دستی رانندگی حداکثر ظرف مدت 5 روز از تاریخ ثبت تخلف با مراجعه به سایت اینترنتی راهور 120 یا اپلیکیشن پلیس یار همراه و دفاتر پلیس +10 و ... نسبت به دریافت شناسه قبض و پرداخت اقدام و نسبت به پرداخت الکترونیکی قبض جریمه خود اقدام کنند.

کهزادی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به جریمه صرفاً برای صاحب پلاک ارسال می‌شود از مالکینی که وسایل نقلیه خود را به‌صورت قولنامه‌ای خریداری کرده‌اند خواست: با مراجعه به مراکز تعویض پلاک پلیس راهور نسبت به تغییر پلاک به نام خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: برای ارتقاء امنیت ترافیکی شهروندان پلیس با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد و در این راستا گشت‌های متعدد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنیت ترافیک شهر نظارت می‌کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار