محسن مسعودیان راد:
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۸۷ درصد از زکات مردم استان سمنان صرف فقرا و محرومان شد، گفت: ۱۳ درصد دیگر آن در پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه شده است.
کد خبر: ۸۱۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 26 January 2020

نتیجه تصویری برای محسن مسعودیان راد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل کمیته امداد استان سمنان، ضمن بیان اینکه افزایش میزان مشارکت‌های مردمی در کمک به فقرا و محرومان یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد محسوب می‌شود، اظهار داشت: در ۹ ماه ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان زکات در قالب مستحبی و واجب پرداخت کردند.

محسن مسعودیان راد از آزادی شش زندانی جرایم غیر عمد از محل مشارکت مردم استان سمنان در پرداخت زکات خبر داد و گفت: از محل جمع‌آوری زکات یک‌صد سری انواع جهیزیه به نوعروسان و دختران نیازمند در شرف ازدواج پرداخت شد.

مسعودیان راد بابیان اینکه ۸۷ درصد از زکات مردم استان سمنان در بخش رسیدگی به امور محرومان و فقرا هزینه شده است، افزود: ۱۸ هزار و ۷۳۱ خدمات حمایتی به مددجویان و نیازمندان استان سمنان از محل زکات جمع‌آوری‌شده، ارائه‌شده است.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۳۵ خدمات درمانی به نیازمندان از محل زکات مردم استان سمنان ارائه‌شده است، تصریح کرد: ۱۸ واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته و ۵۱ واحد دیگر نیز مرمت و مقاوم‌سازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه پنج میلیارد و ۳۸ میلیون تومان کمک‌های مالی معیشتی در قالب ۱۲ هزار و ۸۸۸ نوع خدمات به مددجویان این نهاد پرداخت‌شده است، یادآور شد: رفع مشکلات مالی و تأمین هزینه‌های اولیه برای زندگی ازجمله خوراک، پوشاک و غیره در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان بابیان اینکه ۱۳ درصد از کل زکات جمع‌آوری‌شده مردم استان سمنان در سال جاری به پروژه‌های عام‌المنفعه اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: ساخت و مرمت شش مسجد، دو حسینیه و فاطمیه و پنج پروژه عام‌المنفعه دیگر در همان منطقه‌ای که زکات جمع‌آوری‌شده هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار