به اضافه نتایج 4 بازی امروز
تیم فوتبال نساجی امروز و در نخستین روز هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف نارنجی‌پوشان لیگ برتر رفت و 3 بر یک شکست خورد .
کد خبر: ۸۱۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ 31 January 2020

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی امروز و در نخستین روز هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف نارنجی‌پوشان لیگ برتر رفت و 3 بر یک شکست خورد .

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی پیگیری شد. در این مسابقه تیم‌های نساجی و سایپا به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر یک سایپا به پایان رسید. گل‌های سایپا را محمدرضا سلیمانی، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی به ثمر رساندند. برای نساجی نیزمجتبی بیژن گلزنی کرد. در نیمه اول این تیم سایپا بود که موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی ایجاد کرد و توانست تا دقیقه ۳۰ دو گل هم به ثمر برساند. ولی در نیمه دوم تیم نساجی هم توانست به دروازه سایپا نزدیک شود. آن‌ها بعد از گل اول، می‌توانستند گل دوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برسانند اما پنالتی گل شده ممشلی با دستور داور تکرار شد تا این‌بار توپ وارد دروازه نشود.

با این پیروزی سایپا ۱۸ امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد. نساجی نیز با ۱۹ امتیاز در رده رده دهم قرار دارد. دیدار رفت دو تیم نیز با پیروزی پر گل ۴ بر ۳ ساپیا به پایان رسیده بود.

 

هفته هجدهم لیگ برتر/ شکست نساجی ، برد تراکتور و شاهین

پیکان 1 - شاهین بوشهر 3
گل‌ها: سجاد حیدری مقدم (8)، سجاد مشکل پور (27) و اسماعیل شریفات (38)
نساجی 1-3 سایپا
تراکتورسازی 2-1 ذوب آهن
پارس 1-1گل گهر
بازی سپاهان و فولاد تا دقیقه 25 یک بر صفر بسود سپاهان در جریان است .
3 بازی دیگر فردا برگزار می شود .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار