کد خبر: ۸۱۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 01 February 2020

 

تسلا سایبرتراک پیش از این الهام‌بخش برخی از نمونه‌های کپی و غیر اصلی شده است و حالا نیز همین روند به دنیای گوشی‌های هوشمند و تولید مدلی با طراحی گوشه‌دار مشابه سرایت کرده است. این گوشی هوشمند که مشاهده می‌کنید سایبرفون نام گرفته و تولید کننده آن نیز کمپانی انحصاری Caviar می‌باشد.

سایبرفون Caviar بر پایه آیفون 11 پرو شکل گرفته و با ظرفیت‌های 64، 256 و 512 گیگابایت در دسترس می‌باشد. قیمت این گوشی هوشمند فعلاً اعلام نشده اما این شرکت گوشی‌های گران‌بهای زیادی تولید کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به یک آیفون با تزئینات طلا و الماس اشاره کرد که قیمت 100 هزار دلاری داشته است؛ بنابراین انتظار نداریم سایبرفون هم قیمت پایینی داشته باشد.

از آنجایی که این گوشی بر پایه آیفون ساخته شده بنابراین Caviar عمده تمرکز خود را روی طراحی ظاهری و جزئیات آن گذاشته است. ظاهر این گوشی منحصراً از تیتانیوم ساخته شده و به جز در بخش سه دوربین پشتی، صفحات فلزی یاد شده در بدنه بکار رفته است. یکی از خاص‌ترین جنبه‌های طراحی سایبرفون پوشش فلزی‌ای است که روی صفحه‌نمایش نشسته و می‌تواند تا شود و به یک نگهدارنده نیز تبدیل گردد.

ویدئوی منتشر شده توسط سازنده ما را به یاد تسلا می‌اندازد زیرا سایبرفون با “حفاظت عالی از صفحه‌نمایش” تبلیغ شده است. در پس‌زمینه ویدئو هم مراسم رونمایی سایبرتراک و شیشه‌های ضدگلوله آن دیده می‌شود.

گفته می‌شود تنها 99 نمونه از این گوشی هوشمند بسیار خاص تولید خواهد شد.

منبع: پدال

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار