طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اشکان دژاگه باید در نشست آتی این کمیته شرکت داشته باشد تا در مورد اتفاقات و تخلفات اخیر پیرامون تیم تراکتورسازی بررسی لازم انجام شود.
کد خبر: ۸۱۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 01 February 2020

* دیدا تیم های شاهین شهرداری بوشهر و شهر خودرو مشهد از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته هفدهم برگزار و از سوی خداکرم ایزدپناه، مدیر تیم شاهین شهرداری بوشهر تخلفاتی مبنی بر توهین و افترا نسبت به داور رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش و حمله فرد ناشناس به داور منسوب به باشگاه شاهین، به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)

* کمیته انضباطی به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اخطار می دهد چنانچه رفتار تماشاگران اصلاح نشود، در اولین بازی نسبت به محرومیت تماشاگران، مقررات انضباطی اعمال می شود.

*در خصوص تخلف رضا خانزاده، بازیکن تراکتورسازی تبریز و همچنین با توجه به تخلفات صورت گرفته از سوی ساکت الهامی، مربی و اشکان دژاگه بازیکن تراکتورسازی تبریز و تماشاگران منتسب به باشگاه، مقرر شد تا جلسه ای روز ۱۴ بهمن ماه برگزار و در خصوص تخلفات صورت گرفته بررسی شود. بر همین اساس نفرات فوق باید در جلسه کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار