معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: بحث پیشگیری از ضروری‌ترین مسائل مهم برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کروناست و همه باید اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند.
کد خبر: ۸۱۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ 01 February 2020

ه گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت استان ایلام اظهار کرد: بحث پیشگیری از ضروری‌ترین مسائل مهم برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کروناست و همه باید اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند.

وی افزود: برخی سعی دارند با دامن زدن به شایعات در فضای مجازی در جامعه ایجاد وحشت کنند که این مساله باید با دقت رصد شود تا موجب برهم زدن آرامش و امنیت جامعه نشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: با وجود اینکه استان مرزی ایلام هیچ خطری از نظر تردد افراد ندارد اما با این همه تدابیر لازم در مرز مهران و استان در نظر گرفته شده است.

نوذری از رسانه‌ها خواست: با در نظر گرفتن آرامش و امنیت جامعه اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند و تا صحت خبری را بررسی نکرده‌اند، منتشر نکنند و از دامن زدن به برخی مسایل خودداری کنند.

وی یادآور شد: با توجه به تاکید وزارت بهداشت برای مقابله با این بحران، باید با استفاده از اصول پدافند غیرعامل تدابیر لازم برای ورود احتمالی این بیماری اندیشیده شود.

وی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواست: علاوه بر تشدید نظارت‌ها، اطلاع‌رسانی و اقدامات پیشگیرانه را در استان به ویژه در مرز مهران انجام دهند./م

برچسب ها: کرونا ، ایران ، ویروس ، فرودگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار