فرماندار شهرستان نهاوند گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی است به طوریکه در بخش‌های مختلف شهرستان توسعه خوبی داشته ایم.
کد خبر: ۸۱۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 01 February 2020
امام جمعه شهر نهاوند گفت: عامل پیروزی و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و رمز عبور از همه سختی ها، فتنه‌ها و مشکلات اطاعت از ولایت فقیه بوده و از این به بعد هم همین طور خواهد بود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر کار‌های انجام گرفته برای مردم بیان و پیشرفت‌های عظیم انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف تبیین شود.

وی با بیان اینکه امروز بر خلاف دوران ستمشاهی در عرصه‌های مختلف پیشرفت داشته ایم و از وابستگی آزاد شده ایم، افزود: ایران اسلامی به برکت انقلاب در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و در مقابل ابر قدرت‌ها ایستاده است.

مغیثی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب، کشور را از دست آمریکا و استکبار نجات داد و مسیر خودکفایی را برای ملت ایران ایجاد کرد، ادامه داد: عامل پیروزی و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و رمز عبور از همه سختی ها، فتنه‌ها و مشکلات اطاعت از ولایت فقیه بوده و از این به بعد هم همین طور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ سران فتنه بر ابطال انتخابات تأکید داشتند که با بصیرت رهبر انقلاب و ایستادگی مردم حماسه ۹ دی به وجود آمد، یادآور شد: این سختی‌ها و مشکلات نخواهد توانست انقلاب را از بین ببرد همانطور که در طول ۴۰ سال انقلاب با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها به یاری خدا و هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب مسیر با اقتدار انقلاب ادامه دارد.

امام جمعه نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور گسترده در انتخابات دوم اسفندماه بسیار مهم و تأثیرگذار است و همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند نیز در دیدار با امام جمعه نهاوند به مناسبت آغاز دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی است به طوریکه در بخش‌های مختلف شهرستان توسعه خوبی داشته ایم.

مراد ناصری با بیان اینکه در شهرستان کار‌های بزرگی انجام شده که نشان از هماهنگی و همدلی بین دستگاه‌ها است، افزود:در بخش کشاورزی طرح‌های خوبی اجرا شده است و احداث شهرک گلخانه‌ای نهاوند باعث ایجاد اشتغال برای جوانان زیادی خواهد شد که اقدام بسیار بزرگی بوده است.

وی بیان کرد: در حوزه بنیاد مسکن از ۷۱۵ میلیارد تومان اعتبار کل استان که برای خسارت سیل اختصاص یافته بود، بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان سهم نهاوند است.

ناصری افزود: در بخش گردشگری و ساماندهی سراب‌ها اقدامات خوبی انجام و باعث شکوفا شدن این ظرفیت عظیم شده است که در این ایام فاز دوم ساماندهی روشنایی سراب‌های گیان و گاماسیاب کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات نزدیک است و همه باید عامل خلق حماسه در دوم اسفند باشیم و با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کنیم، یادآور شد: وظیفه همه ما برگزاری انتخاباتی باشکوه است و مردم نهاوند بار دیگر حماسه‌ای خلق خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار