فرماندار شهرستان کبودراهنگ  گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله  دهه فجر، ۱۰۹ پروژه عمرانی در شهرستان کبودراهنگ با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود و مردم همیشه در صحنه این شهرستان پشتیبان نظام و دولت و انقلاب بوده و هستند.
کد خبر: ۸۱۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ 01 February 2020
فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله  دهه فجر، ۱۰۹ پروژه عمرانی در شهرستان کبودراهنگ با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می‌ شود.
 
به گزارش خبرنگار تابناک همدان از کبودراهنگ، حجت الله مهدوی در نشست با اصحاب رسانه و جراید  ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: مردم همیشه در صحنه کبودراهنگ پشتیبان نظام و دولت و انقلاب بوده و هستند دهه فجر ۹۸ ویژگی‌های خاصی دارد که مصادف با گام دوم انقلاب اسلامی، حوادث ناراحت کننده سیل، سقوط هواپیما و فقدان حاج قاسم سلیمانی که همگی همبستگی ملی را در سراسر کشور رقم زدند.

 در ادامه بیان‌کرد: باید همه مدیران و مسئولان با تدبیر و شجاعت در حوزه وظایف خود به مردم‌  بخصوص قشر محروم و ضعیف جامعه خدمت رسانی نمایند.
 
فرماندار کبودراهنگ با اشاره به دغدغه ها و اعتراضات مردم‌در خصوص رااهای مواصلاتی شهرستان تصریح کرد: وضعیت راههای شهرستان کبودراهنگ به ویژه برخی مسیر ها وضعیت بسیار نامناسبی دارند در حال حاضر در جهت جذب اعتبار پیگیر هستیم اما علت اصلی وضعیت هم‌اکنون راهها، به نظر بنده #عدم پیگیری مدیران ،هم در گذشته و هم در حال حاضر است که کوتاهی کرده اند.  لازم به ذکر است مشکل تحریم و کمبود اعتبار و مصالح را داریم اما این دلیل بر عدم پیگیری نیست بایستی مدیران پاشنه کشیده پیگیر باشند و بنده نیز از اداره کل و وزارتخانه پیگیر این موارد هستم.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های اصلی ما پرداختن به راه‌های شهرستان است که با عنایت به وجود غار علیصدر و تردد بیش از ۸۰۰ هزار نفرمسافر در طول سال به سمت غار علیصدر این نیاز و حجم تردد می طلبد تا زیرساخت‌های جاده‌ای استاندارد شود و برای تعریض، ارتقا، روکش و چند بانده شدن تدابیری اندیشیده شود.

مهدوی خاطر نشان ساخت: دهه فجر سال جاری مقارن با گام دوم انقلاب است که در این دهه ۱۰۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می‌گردد که همه این پروژه ها شاخص و مهم هستند.

فرماندار کبودراهنگ گفت: در حوزه اشتغال روستایی ۵ الی ۶ ماه پیش رتبه هشتم را داشتیم اما به لطف خداوند وتعامل و تلاش مدیران دستگاه‌ها و همکاران بنده در حال حاضر رتبه دوم را در استان در بحث اشتغال روستایی به خود اختصاص داده ایم.

وی در ادامه افزود: شهرستان کبودراهنگ ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه های مختلف داشته و هیچ مشکلی در بحث اوقاف نداریم اگر مشکلی هم بوده مدیر خوب نداشتیم اما اکنون مدیر خوبی داریم هیچ مشکلی در بانک‌ها و ارائه تسهیلات وجود ندارد.
 
مهدوی  در ادامه با بیان اینکه شهرستان کبودراهنگ در استان در حوزه جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش حائز رتبه‌های ممتاز استانی و کشوری شده است، یاد آور شد: پایگاه هوایی شهید نوژه و همچنین غار علیصدر از افتخارات این شهرستان هستند و هرچند مدیریت غار نسبت به وضعیت شهرستان آن طور که باید و شاید ندیده و توجه  نکرده است ولی مدیران باید دلسوزانه کار کنند و مردم شهرستان کبودراهنگ پیش قراول در انقلاب اسلامی و پیروزی آن داشته اند و لذا نیازمند توجه بیشتری هستیم.

وی در خصوص انتخابات پیش رو نیز گفت: حدود ۵۷ نفر از آقایان و ۶ نفر از بانوان برای انتخابات ثبت نام کرده بودند که سه نفر انصراف دادند و تعدادی هم بر اساس قانون هیئت اجرایی و هیئت های نظارت رد صلاحیت شدند ۲۲ بهمن ماه به صورت رسمی اسامی نهایی اعلام خواهد شد .

مهدوی یاد آور شد: فرمانداری با تمام امکانات آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در جهت لبیک گفتن به ندای تاریخی امام رحمت الله، تجدید میثاق با رهبری،بیعت با حاج قاسم سلیمانی و سیلی بر صورت نامبارک آمریکا و اسرائیل می‌باشد انتخابات در یک فضای امن، قانونمند و سالم و بی طرفانه برگزار خواهد شد که کمتر از یک ماه دیگر شاهد حضور حداکثری مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار