سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: بعدازظهر امروز نشتی گاز و انفجار ناشی از آن موجب تخریب چند مغازه در منطقه جمکران قم شد.
کد خبر: ۸۱۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۷ 02 February 2020

به گزارش تابناک قم، حمید کریمی، بیان کرد: یک شرکت پیمانکار در حال حفاری با بیل مکانیکی بوده و اطلاعی از لوله های گازی که زیر زمین قرار گرفته بوده،‌ نداشته است که در اثر برخورد شاخک‌های بیل مکانیکی به لوله گازی که زیر زمین قرار داشته متاسفانه نشتی ایجاد می‌شود.

وی افزود: نشتی گاز از لایه های زیر زمین به داخل مغازه تعمیرات تلفن همراه می‌رسد که یک منبع شعله دار در آنجا قرار داشته که موجب انفجار و تخریب برخی از بخش‌های این مغازه و مغازه های اطراف آن می‌شود.

وی با اشاره به این که تیم های آتش نشانی به سرعت خود را به منطقه رسانده و کار اطفا و ایمن سازی محل را در کوتاه ترین زمان انجام می‌دهند،‌ افزود: همکاران بنده در محل دو مصدوم را مشاهده می‌کنند و این که تعداد مصدومان در برخی کانال‌ها چهار تن ذکر شده است را باید به طور دقیق از اورژانس قم جویا شد.

کریمی گفت:‌ در این عملیات اطفا حریق،‌ برای ایمن سازی محل انفجار دو دستگاه خودرو عملیاتی با ۶ آتش نشان از ایستگاه شماره ۱۲ آتش نشانی قم به منطقه اعزام شده است.

در حال حاضر به ازای هر ۵۰ هزار تن از شهروندان قمی یک ایستگاه آتش نشانی در شهر مشغول به فعالیت است و هم‌اکنون ۲۴ ایستگاه آتش نشانی به مردم قم خدمت‌رسانی می‌کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار