مدیرعامل شرکت گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: ۱۶۸ طرح گازرسانی (روستایی، صنعتی، تولیدی) همزمان با دهه فجر امسال در شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۱۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 03 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس‌اللهی اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر در مجموع ۱۶۸ پروژه شامل گازرسانی به ۵۲ روستا ، ۱۱۵ طرح صنعتی و یک جایگاه سی.ان.جی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها و نیز ادامه پروژه‌های در دست اجرا تا پایان سال جاری، تعداد روستاهای گازرسانی شده در سال جاری به ۹۳ روستا و ۱۳۰ طرح صنعتی تولیدی افزایش خواهند یافت.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام یادآور شد: با این میزان پوشش گازرسانی تا پایان سال جاری تعداد شهرها و روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان به ۲۴ شهر با پوشش ۹۹ درصد خانوار شهری و ۴۷۰ روستا با ۹۵ درصد خانوار روستایی خواهد رسید.

شمس‌اللهی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید تعداد ۱۴ شهر با پوشش ۴۱ درصد خانوار شهری و ۴۲۹ روستا با پوشش ۶۳ درصدی خانوار روستایی گازدار شده اند که انقلابی در سبد انرژی خانواده‌ها در استان است.

وی با بیان اینکه برنامه شرکت گاز استان ایلام در سال آینده تحقق اتمام گازرسانی به شهرهای باقیمانده استان است، گفت: در این خصوص پوشش حداکثری صنایع در استفاده از گاز طبیعی و جایگزینی سوخت‌های فسیلی مایع نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

هم اکنون ۴۱۲ روستا و ۲۳ شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار