سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به ۹۹ درصد شهرستان اسلام آبادغرب تا تکمیل پروژه ها خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 03 February 2020

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن حضور در دیزگران روستای هشت جفته در کنار استاندار کرمانشاه اظهار داشت: امروز گازرسانی به ۷ روستای شهرستان اسلام آبادغرب توسط استاندار کرمانشاه افتتاح می شود. این پروژه با اعتبار حدودی ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان با هدف گازرسانی به ۳۰۵ خانوار انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: به ازای گازرسانی به هر خانوار ۱۱ میلیون تومان هزینه شده که در آن ۴۰ کیلومتر شبکه و ۲۴۰ علمک نصب شده است. همچنین افتتاح آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۷ روستای شهرستان قصرشیرین نیز امروز انجام می شود.


مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه افزود: بخش شهری مرکز اسلام آبادغرب و حمیل به صورت ۱۰۰ درصدی و بخش روستای مرکزی ۹۵ درصد از نعمت گاز برخورددار هستند. در مجموع ۹۱ درصد کل خانوارهای روستایی شهرستان گازکشی شده و ۸ درصد دیگر پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۰ درصد دارند که تا پایان سال به سیستم گازکشی متصل می شوند.

شهبازی تصریح کرد: با اتمام پروژه های در دست اقدام ۹۹ درصد خانوار به سیستم گازکشی متصل شده که هزینه پروژه های گازی شهرستان اسلام آبادغرب در سال جاری ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان و تشویق مهاجرت معکوس این اقدامات انجام شده است؛ لذا از روستاییان خواهشمندیم با نیروهای شرکت گاز کمال همکاری را داشته و اینکه بدانند این اقدامات لطمه ای به کشت و کار آن ها وارد نمی کند. همچنین در رعایت نکات ایمنی و اصل صرفه جویی اهتمام ورزیده و درصورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ تماس حاصل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار