حشمت‌الله عسگری:
به گزارش تابناک سمنان: حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه ۶۱ واحد تولیدی استان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند، گفت: رونق تولید مهم‌ترین رویکرد دولت است.
کد خبر: ۸۲۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 04 February 2020

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان پیش از ظهر سه‌شنبه در حاشیه جلسه کارگروه رونق تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه روند رفع مشکلات زیرساختی برای رونق تولید مطلوب است، اظهار داشت: ۶۱ واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی مهم‌ترین راهبرد مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای تثبیت اشتغال محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: باوجود تحریم و فشارهای خارجی اما روند تولید در واحدهای صنعتی استان با حمایت‌های همه‌جانبه از صنعت‌گران به نسبت مطلوب است.

حشمت‌الله عسگری بابیان اینکه این تعداد واحد تولیدی برای دریافت تسهیلاتی به ارزش یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در این جلسه کارگروه مصوب شد، افزود: ایجاد اشتغال پایدار در بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای صنعتی مثبت و مطلوب است.

عسگری همچنین از بررسی مشکلات پنج واحد تولیدی در این جلسه کارگروه خبر داد و گفت: مشکلات بانکی، مالیات و زیربنایی مهم‌ترین چالش این واحدهای تولیدی است که باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

وی همچنین با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در حمایت از تولید و اشتغال باید تلاش مضاعف داشته باشند، یادآور شد: رفع مشکلات زیرساختی برای رونق روزافزون بخش‌های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی ادامه یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار