دکتر علی لاریجانی اظهار داشت: بیشتر پروژه هایی که امروز افتتاح می‌شود در حوزه وزارت نیرو است که شامل آبرسانی به شادگان و برخی روستاها و چند پروژه برق در اهواز، با سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیارد ریال است.
کد خبر: ۸۲۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 04 February 2020

دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی وارد فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز شد و مورد استقبال دکتر شریعتی استاندار خوزستان و دیگران مدیران کل دستگاه های اجرایی قرار گرفت.

به گزارش"تابناک"؛ رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به این استان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: سفر امروز به استان خوزستان در دو زمینه یکی افتتاح برخی پروژه‌های عمرانی و دیگری حضور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان است.

وی افزود: در جلسات این شورا بررسی مسائل مختلف استان خوزستان مانند آمادگی این استان برای مقابله با حوادث مختلف و نیازهای آن در حوزه فاضلاب و همچنین پیگیری‌های انجام شده در خصوص سیل را بررسی می‌کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بررسی لایحه بودجه سال آینده مشکلات استان از جمله شبکه فاضلاب اهواز لحاظ می‌شود، تصریح کرد: پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسند، بیشتر در حوزه وزارت نیرو و البته بخشی از آنها مانند افتتاح مدارس مختلف مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

لاریجانی با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به شادگان و روستاهای این شهر ادامه داد: در مجموع این پروژه‌ها با سرمایه گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار