روح الله خدارحمی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت:۷۳۰ میلیارد تومان تسهیلات جهت اشتغال روستایی و کمک به بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۲۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 08 February 2020

روح الله خدا رحمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: با هماهنگی هایی که انجام شد درباره ی تعداد زیادی از طرح های زیربنایی استان کرمانشاه تصمیمات خوبی اتخاذ شدکه با توجه به اینکه عمدتا در حوزه کشاورزی کشور متمرکز هستیم در جلسه ای که با مدیران بخش و مسئولین کشاورزی برگزار شد،به مشکلات برخی طرح ها رسیدگی کردیم. 

وی افزود: در مورد پرداخت تسهیلات طرح های اشتغال زا و حمایت از رونق تولید اقتصادی تصمیماتی گرفته شده که به توسعه اقتصاد استان کمک می کند و باعث رونق بیشتر تولید در بخش کشاورزی می شود.

مدیر عامل بانک کشاورزی تصریح کرد: امسال در استان کرمانشاه پرداخت های خوبی در حوزه طرح توسعه اشتغال روستایی و کمک به بازسازی مناطق زلزله زده داشتیم که منجر به 730 میلیارد تومان پرداخت تسهیلات شدکه رقم قابل توجهی است.

خدارحمی متذکر شد: در حوزه مکانیزاسیون پرداخت های مناسبی داشتیم و در توسعه گلخانه ها 47 هکتار طرح خوب اجرا شد و مجددا طرح هایی قابل اجراست، به بازسازی واحدهای آسیب دیده نیز توجه و اشاراتی شده است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار