علیرضا آشناگر بیان کرد:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان بابیان اینکه پروژه‌های گردشگری در استان حمایت می‌شوند، گفت: توسعه صنعت گردشگری گامی مؤثر در رونق اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال در استان است.
کد خبر: ۸۲۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 09 February 2020

Image result for علیرضا اشناگر تابناک سمنان

استاندار سمنان صبح یکشنبه در آئین آغاز عملیات احداث یک هتل سه ستاره در میامی ضمن بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری یکی از ملزومات رونق اقتصادی و ایجاد توسعه پایدار در منطقه است، اظهار داشت: پروژه‌های گردشگری به‌صورت همه‌جانبه و کامل در استان سمنان حمایت می‌شوند.

علیرضا آشناگر بابیان اینکه تخصیص ۲۰ درصد از اعتبارات رونق تولید استان به این شهرستان از دیگر اقدامات مهمی است که در راستای ایجاد توسعه پایدار در میامی محقق شده است، خاطرنشان کرد: این شهرستان با توجه به وضعیت جغرافیایی خود، می‌تواند سهم بسزایی در میزبانی از زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام داشته باشد.

آشناگر با اشاره به اینکه میامی در لیست ۳۱ شهرستان کمتر برخوردار کشور قرار دارد، افزود: اجرای و بهره‌برداری از این پروژه گردشگری می‌تواند در بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال و ایجاد توسعه پایدار در این شهرستان نقش‌آفرین باشد.

وی در پایان با تأکید بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری به‌موقع از پروژه‌های نیمه‌تمام تصریح کرد: پیمانکاران و سرمایه‌گذار پروژه احداث هتل در این منطقه باید از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تکمیل به‌موقع این طرح بهره‌برداری کند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز در این راستا یاری‌رسان باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار