کد خبر: ۸۲۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 09 February 2020

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و برخی فرماندهان نظامی ساختمان جديد گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان افتتاح و به بهره برداري رسيد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در حاشیه این برنامه امنیت، آسایش و آرامش جامعه را  اولویت نخست دانست و گفت :این امنیت موجود در کشور مرهون تلاش ها و زحمات دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی است و باید قدر دان این تلاشها بود.

 کلانتری افزود: دشمن در برهه ها و زمانهای مختلف به دنبال وارد کردن خدشه به امنیت نظام و انقلاب بوده،اما نیروهای نظامی و انتظامی ما با هوشیاری و درایت بالا همواره این تهدیدها را خنثی کردند.
 استاندار بابیان اینکه امنیت و آرامش پیش شرط توسعه و تعالی  در جامعه است، گفت: نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می کند.
وی ضمن تقدیر از همه تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی استان خاطرنشان کرد: امروز استان کهگیلویه وبویر احمد یکی از امن ترین استانهای کشور در حوزه های مختلف به ویژه سرمایه گذاری است.

ساختمان جديد گذرنامه فرماندهي انتظامي استان کهگیلویه و بویراحمد، 652 متر مربع مساحت دارد كه با اعتباري بالغ بر 16 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمرانی ناجا با حضور مسئولان استان به بهره برداري رسيد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار