مسئول هماهنگی برف‌روبی راه‌های آذربایجان شرقی:
کد خبر: ۸۲۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 09 February 2020

مسئول هماهنگی برف‌روبی راه‌های آذربایجان شرقی با بیان این‌که بارش برف و کولاک شدید آزاد راه تبریز- زنجان را از شب گذشته مسدود کرده است، گفت: در حال حاضر جاده‌ی قدیمی تبریز- بستان آباد- میانه جایگزین آزاد راه تبریز- زنجان برای تردد خودروها شده است.غلامرضا رسول زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت آزاد راه تبریز- زنجان، تشریح کرد: با توجه به وجود کولاک برف در آزاد راه تبریز- زنجان، امکان تردد در این راه امکان پذیر نیست و فعلا مسدود باقی مانده است و تا پایان نیافتن کولاک امکان تردد خودروها در این مسیر وجود ندارد.

وی با بیان این‌که بارش برف و کولاک شدید در تمامی راه‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی وجود دارد، گفت: تردد خودروها بدون زنجیر چرخ در جاده‌های استان امکان پذیر نیست و راه‌های روستایی زیادی نیز در اثر بارش برف مسدود شده است.

رسول زاده بیان کرد: از شب گذشته تاکنون بیش از 300 خودروی سبک و سنگین در آزاد راه تبریز- زنجان گرفتار برف و کولاک شده‌اند، نیروهای راهداری از شب گذشته، مشغول عملیات امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف هستند و در حال حاضر تمامی مسافران در راهدارخانه‌ها اسکان یافته‌اند.

وی تاکید کرد: با توجه به وجود کولاک در جاده‌ها، رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت تردد نیز تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :