تاملی بر سخنان مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد
البته مدیر کل استاندارد از شهرداری یاسوج هم به عنوان شهردار مسئولیت پذیر در این خصوص یاد کرد تا مشخص شود که تفاوت در مسئولیت پذیری دو شهردار تا چه اندازه می تواند فاحش باشد!
کد خبر: ۸۲۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 09 February 2020
پذیرش مسئولیت برای هر مسئول مستلزم توجه به قانون و انجام وظایف محوله به گونه ای است که بتواند ، رفاه ، امنیت و آرامش را برای جامعه مهیا کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با خبرنگاران به نکاتی در مورد وضعیت استاندارد آسانسورهای شهر گچساران اشاره کرد که نشان از بی توجهی شهردار این شهر نسبت به خطرات احتمالی که متوجه شهروندان این شهر است ، دارد! البته مدیر کل استاندارد از شهرداری یاسوج هم به عنوان شهردار مسئولیت پذیر در این خصوص یاد کرد تا مشخص شود که تفاوت در مسئولیت پذیری دو شهردار تا چه اندازه می تواند فاحش باشد!
شهرداری که برای جان شهروندان ارزش قائل نیست! / تفاوت معنادار در مسئولیت پذیری دو شهردار+ فیلم

بهمن رحمتی با اشاره به وضعیت آسانسورها در سطح استان گفت: در گذشته هیچ آسانسور استانداری در استان وجود نداشت ولی در دو سال گذشته با تذکرات و هشدارهای لازم برخی شهرداری‌ها از جمله شهرداری یاسوج با جدیت وارد میدان شده اند و نسبت به استاندارد سازی و رفع ایرادها و نقایص و سامان دادن وضعیت آسانسورها اقدام کرده اند.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: البته شهرداری دوگنبدان تاکنون هیچ گونه همکاری و تعاملی نه تنها در رفع مشکل آسانسورها بلکه در هیچ زمینه ای نداشته و البته در صورت بروز هرگونه مشکل و اتفاقی در استفاده از کالاهای مشمول استاندارد خود شهرداری دوگنبدان باید پاسخگو باشد.
رحمتی افزود : شهرداری گچساران تاکنون هیچ تقاضای پروانه استانداردی برای آسانسورهای این شهر نداشته است و صدور هر پایان کاری از طرف شهرداری تخلف بوده و مسئولیت عواقب آن بر عهده شهرداری و صاحب ساختمان خواهد بود.
وی یادآور شد: شهرداری یاسوج در این راستا پیشتاز در همکاری با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان است و گام های مثبت و امیدوارکننده ای در زمینه استاندارد سازی آسانسورهای شهر یاسوج برداشته است.
رحمتی در پایان هشدار جدی داده است که در صورت بروز هر گونه اتفاقی در این آسانسورها ، مسئولیت مستقیم متوجه شهردار گچساران و صاحب ساختمان خواهد بود.
فیلم : سخنان تامل برانگیز مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار