باحضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) صورت گرفت؛
آئین افتتاح و بهره برداری از 21 باب منزل مسکونی مددجویان باحضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و جمعی از مسئولان شهرستان سیروان در بخش کارزان برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 10 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ آئین افتتاح و بهره برداری از 21 باب منزل مسکونی مددجویان باحضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و جمعی از مسئولان شهرستان سیروان در بخش کارزان برگزار شد.

 سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این مراسم گفت: امروز مردم دیار کارزان سرافراز و پرخاطره هستند، نه در دوران دفاع مقدس بلکه در دوران شکل گیری انقلاب، نقش مردم کارزان یک نقش پیشتاز بوده است.

 وی اظهار کرد: بزرگان این دیار ریشه در تاریخ انقلاب دارند و مایه ی عزت و آبروی این دیار هستند.

 شاکرمی افزود: اینجا در واقع نمادی از اسلام و ارزش‌ها و دلبستگی به امام و ارزش‌های آن که حاج قاسم یکی از آنهاست وجود دارد و جاری و ساری است و مردمان این دیار بهترین مرزداران ما در استان ایلام هستند.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: امروز در چهلم حاج قاسم، در یوم الله ۲۲ بهمن شما با این عظمت حضور پیدا کرده‌اید، این ریشه در اعتقادات شما دارد، مردمی که پاکدست بودند، مردمی که در اویل انقلاب برای مقابله با ضد انقلاب برای مقابله با افراد غارتگر خودشان به صحنه آمدند.

 وی تصریح کرد: این حضور و این همراهی در ایام الله ۲۲ بهمن در چهلم شهادت حاج قاسم عزیز معنایش این است که ما روحیاتمون فرا قومی است و فرا قبیله‌ای است، یک سرداری از ما ناجوانمردانه در جلوی چشم دنیا، آمریکای جنایتکار او را مورد هدف قرار می‌دهد اما غافل از اینکه همه مردم در کنار هم با همبستگی با همدلی با همراهی به تجلیل از آن سردار می‌پردازند.

 شاکرمی یادآور شد: حاج قاسم برای خدا حرکت میکرد و برای خدا در دل شب ها در جبهه‌ای به بزرگی جهان اسلام عظمت های بزرگی را خلق کرد او ناجی بود او کمک کنده و از جنس ایثار گران بود در مقابل فرزندان شهدا کم می آورد او برای مردم در کمال تواضع برخورد می‌کرد.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پایان گفت: حاج‌ قاسم ذوب در ولایت بود خودش را به عنوان سرباز نایب امام زمان می دانست، حاج قاسم منتظر نمی شد که فرمان بگیرد از نگاه رهبرش می‌فهمید که باید چه کار کند.

در این مراسم 21 باب منزل مسکونی که توسط سپاه ناحیه سیروان با مشارکت کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث شده بود، افتتاح و به بهره برداری رسید./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار