کد خبر: ۸۲۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵ 11 February 2020
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در مراکز شهرستان ها و بخش های این استان را اعلام کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این اطلاعیه آمده است: این راهپیمایی در یاسوج از میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی و خیابان جمهوری اسلامی به طرف میدان امام حسین (ع) برگزار می شود.
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: این راهپیمایی در دهدشت در ۲ مسیر برگزار می شود که مسیر شماره یک از جلوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بلوار سپاه به طرف میدان امام حسین (ع) و مسیر شماره ۲ نیز از هلال احمر و بلوار هلال احمر به طرف میدان امام حسین (ع) است.
در این اطلاعیه عنوان شده است: این راهپیمایی در گچساران از مسجد امام سجاد (ع) به طرف میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: این راهپیمایی در لیکک در ۲ مسیر برگزار می شود که مسیر شماره یک از خیابان دین و دانش، ناحیه مقاومت بسیج و میدان مرکزی به طرف جلوی جهاد کشاورزی و مسیر شماره ۲ نیز از دادگستری، خیابان امام خمینی (ره) و میدان بسیج به طرف جلوی جهاد کشاورزی است.
در این اطلاعیه بیان شده است: این راهپیمایی در چرام از میدان ولی عصر (عج)، خیابان شهید آتش پنجه، میدان فرشته، خیابان شهید دستغیب، خیابان مالک اشتر و  گلزار شهدا به طرف میدان ولی عصر (عج) برگزار می شود.
در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: این راهپیمایی در باشت از چهارراه کتاب به طرف مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
در این اطلاعیه آمده است: این راهپیمایی در لنده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طرف مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: این راهپیمایی در سی سخت در ۲ مسیر برگزار می شود که مسیر شماره یک از دفتر امام جمعه به طرف مسجد جامع و مسیر شماره ۲ نیز از سیل بند به طرف مسجد جامع است.
در این اطلاعیه عنوان شده است: این راهپیمایی در مارگون از گلزار شهید افتاده به طرف مصلای امام رضا (ع) برگزار می شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: این راهپیمایی در پاتاوه از بخشداری، خیابان امام خمینی (ره) و گلزار شهدا به طرف خوابگاه شبانه روزی شهید باهنر برگزار می شود.
در این اطلاعیه بیان شده است: این راهپیمایی در قلعه رئیسی از میدان امام حسین (ع)، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان طیبی، میدان انقلاب و گلزار شهدا به طرف خوابگاه شبانه روزی برگزار می شود.
در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: این راهپیمایی در دیشموک از میدان شهدا، بلوار غدیر، میدان معلم، خیابان آزادی و خیابان کمیل به طرف مجتمع فرهنگی شهید بهشتی برگزار می شود.
در این اطلاعیه آمده است: این راهپیمایی در سوق در ۲ مسیر برگزار می شود که مسیر شماره یک از مصلا، خیابان شهدا و خیابان ۱۷ شهریور به طرف میدان امام خمینی (ره) و مسیر شماره ۲ نیز از خیابان شهید زارع، میدان مرحوم حسین پناهی و خیابان ۱۷ شهریور به طرف میدان امام خمینی (ره) است.
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: این راهپیمایی در سرفاریاب از گلزار شهدا به طرف میدان مرکزی شهر برگزار می شود.
در این اطلاعیه عنوان شده است: این راهپیمایی در چیتاب از میدان بسیج و میدان امام حسین (ع) به طرف گردان امام رضا (ع) برگزار می شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: این راهپیمایی در لوداب از چهارراه مرکزی به طرف دبیرستان شهید هدایتی نسب برگزار می شود.
در این اطلاعیه بیان شده است: این راهپیمایی در بوستان از بخشداری به طرف مدرسه شهید کرمی پور برگزار می شود.
در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: این راهپیمایی در ممبی از بخشداری و حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) به طرف دبیرستان شهید جهان نژادیان برگزار می شود.
در این اطلاعیه آمده است: این راهپیمایی در سرآسیاب یوسفی بهمئی از میدان امام خمینی (ره) و خیابان شهید محمدی به طرف مسجد امام خمینی (ره) برگزار می شود.
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: این راهپیمایی در سپیدار از حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به طرف گلزار شهدا برگزار می شود.
در این اطلاعیه عنوان شده است: این راهپیمایی در جاورده از خیابان امام خمینی (ره) و خیابان شهید عرشیا به طرف گلزار شهدا برگزار می شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: زمان آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در تمامی مراکز شهرستان ها و بخش های کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود.
در پایان این اطلاعیه بیان شده است: سخنران راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در یاسوج حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه این شهر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار