حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری :
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور گفت: حضور پرشور و حماسه‌ساز مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در واقع اعلام وفاداری به انقلاب و تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۲۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 11 February 2020

Image result for حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری

غفوری قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور پیش از ظهر سه شنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن سمنان با حضور اقشار مختلف مردم ضمن تقدیر از مردم ایران اسلامی و به خصوص استان سمنان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: ملت ما قدردان آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا هستند و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی باشکوه، اعلام وفاداری به انقلاب و تداوم راه نورانی شهیدان محسوب می‌شود و از این منظر، باید قدردان مردم مان باشیم.

حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری ادامه داد: مردم با حضورشان علاوه بر تداوم راه شهدا که امروز بهترین یادواره‌ها برای آنان محسوب می‌شود، در حقیقت بر حراست از دستاوردهای انقلاب و شهدا نیز تاکید کرده‌اند.

غفوری با بیان اینکه مردم ما دل در گرو انقلاب و نظام دارند، بیان کرد: ایستادگی در برابر دشمنان همان نکته‌ای است که امروز مردم ما با حضور میلیونی‌شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواستار آن هستند و بر آن تاکید و اصرار دارند.

وی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم دل‌های زیادی را که در جهان، به امید انقلاب اسلامی می تپد را شاد کردند.

حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری با بیان اینکه حضور پرشور مردم پیام مهمی به دشمنان داد، افزود: در کنار دشمنان که مخاطب اصلی این حضور پرشور مردم محسوب می‌شوند و باید بدانند که مردم ما با انقلاب عجین هستند، دیگر مخاطب ما دوست داران انقلاب اسلامی در سراسر جهان اند که در در گرو این انقلاب دارند.

غفوری در دومین بخش سخنان خود به اقتدار و صلابت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود حتی با آمریکا روبرو شود اما اقتدار ایران اسلامی نشان داد که ملت ما تا چه اندازه قوی هستند.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه راه غلبه بر دشمنان و استکبار جهانی و ایادی آن‌ها تقویت ظرفیت‌های درونی کشور است، گفت: به خصوص باید در حوزه اقتصادی کشورمان را قوی کنیم و راه این امر توجه به داخل و به ویژه نسل جوان مستعد و متدین است.

وی در پایان پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی را یک راه تقویت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره کردند، کار دشمن دشمنی است و عداوتش ادامه دارد لذا باید آنقدر قوی شویم که دشمن دست از عداوت و دشمنی بردارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار