بمب خبری در ایتالیا
باشگاه یوونتوس تابستان پیش رو برای جذب مسی تلاش خواهد کرد. این انتقال 350 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۲۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 12 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: مصاحبه روز گذشته آریدو برائیدا مدیر ورزشی بین الملل سابق بارسلونا با گاتزتا دلو اسپورت بهانه ای شد برای تیتر شماره‌ی امروز نشریه تورینی توتواسپورت. اینکه اینتر و یوونتوس در رویای جذب لیونل مسی هستند.

 

 

Italia sigue soñando con Messi

 

 

تنش اخیر بین مسی و آبیدال باعث شد تا شایعات جدایی فوق ستاره آرژانتینی از بارسا نیز قوت بگیرند. برخی منابع ادعا کرده اند که مسی در صورتی که تابستان انتخابات زودرس ریاست باشگاه برگزار نشود و بارتومئو از ریاست کنار نرود، بارسا را ترک خواهد کرد.

 

 

 

 

آریدو برائیدا در همین زمین به گاتزتا گفت:« جدایی مسی از بارسا خیلی دشوار است ولی در فوتبال غیرممکن نداریم. تیم های بزرگ انگلیسی و نیز یوونتوس و اینتر شانس بیشتری برای جذب مسی خواهند داشت. میلان در شرایط فعلی قدرت رقابت با اینتر و یوونتوس را ندارد هرچند شاید بیش از دو باشگاه دیگر نیاز به فوق ستاره ای مثل مسی را احساس می کند.

هم تیمی شدن مسی و رونالدو؟ این دو آنقدر بازیکنان خوبی هستند که در کنار هم نیز می توانند بازی کنند. به نظر من رونالدو و مسی می توانند در یوونتوس هم تیمی شوند و به درخشش ادامه دهند.»

 

از نگاه توتواسپورت، هر کدام از دو تیم اینتر و یوونتوس اگر قصد جذب مسی را داشته باشند، با احتساب دستمزد او و مدت زمان قرارداد، رقمی نزدیک به 350 میلیون یورو باید هزینه کنند. مسی با توجه به بندی که در قراردادش دارد، می تواند همین تابستان از بارسا جدا شود و برای انتقال او نیاز به پرداخت هیچ مبلغی به بارسا نخواهد بود.

 

 

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار