حجت‌الاسلام حسنعلی عربی:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام حسنعلی عربی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در استان سمنان گفت: تبلیغات انتخاباتی در سطح استان با حضور ۸۳ نامزد در چهار حوزه انتخابیه از فردا، بیست و چهارم بهمن ماه جاری آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۲۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 12 February 2020

نتیجه تصویری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در استان سمنان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه ۱۵۸ نفر برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح حوزه‌های انتخابیه استان سمنان نام نویسی کردند، بیان کرد: پس از بررسی و اعلام نظر، صلاحیت ۸۰ نفر از این افراد تأیید شد.

وی با بیان اینکه سه نفر از داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان درخواست انتقالی دادند، بیان کرد: با انتقالی یک نفر در شاهرود و میامی و همچنین دو نفر در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان موافقت شد.

حجت‌الاسلام حسنعلی عربی با اشاره به رد صلاحیت ۵۴ نفر در داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان سمنان، افزود: ۲۴ نفر در طول فرایندهای نظارتی انتخابات انصراف خود را اعلام کردند.

عربی بیان کرد: مجموع این مسائل سبب شد تا نهایتاً کارزار انتخاباتی استان سمنان برای ۸۳ نامزد ورود به مجلس شورای اسلامی در دور یازدهم از فردا پنج شنبه بیست و چهارم بهمن ماه ۹۸ آغاز شود.

استان سمنان دارای چهار حوزه انتخابیه شامل شاهرود و میامی، سمنان، مهدی شهر و سرخه، دامغان و در نهایت گرمسار و آرادان است.

به پزارش تابناک سمنان به ازای هر کرسی در استان سمنان تقریباً ۲۰ نفر با هم رقابت می‌کنند که نزدیک به میانگین کشوری است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار