روز نخست هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران جمعه با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۲۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 13 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۵ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود. ۴ نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، این هفته در لیگ برتر بازی نمی‌کنند و بازی‌های هفته بیستم این ۴ تیم به روز یکشنبه چهارم اسفند موکول شده است.

تراکتور - سایپا / جمعه ۲۵ بهمن ساعت ۱۵/ ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته پرشور‌های تبریزی می‌توانند با استفاده از فرصت به دست آمده به دلیل بازی نکردن تیم‌های بالای جدولی فاصله امتیازی خود را با صدرنشین کمتر کنند. قرمز‌های تبریزی از ۵ بازی گذشته خود صاحب ۳ برد و یک تساوی شدند و با برتری در دیدار مقابل سایپا به صورت موقت به رتبه دوم جدول صعود می‌کنند.

مسعود شجاعی بازیکن با تجربه تراکتوری‌ها به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی مقابل گل گهر سیرجان در هفته نوزدهم، این هفته محروم است، اما ایمان سلیمی با پایان یک جلسه محرومیت می‌تواند تیمش را در این بازی خانگی همراهی کند.

 

نارنجی پوشان تهرانی با دریافت ۲۴ گل، سومین خط دفاعی ضعیف لیگ را دارند. شاگردان ابراهیم صادقی از ۴ بازی گذشته صاحب ۲ برد و ۲ تساوی شدند و در صورت کسب ۳ امتیاز این بازی خارج از خانه می‌توانند ذوب آهن رده دهمی را پشت سر بگذارند.

پیکان تهران - فولاد خوزستان / جمعه ۲۵ بهمن ساعت ۱۵:۳۰/ ورزشگاه شهدای شهرقدس

خودروسازان تهرانی پس از کامبک رویایی در تبریز مقابل ماشین سازی، این هفته میزبان سرخ پوشان اهوازی هستند. از آخرین برد پیکان در لیگ برتر ۱۰ هفته می‌گذرد و آمار خط دفاعی این تیم کار سخت عبدلله ویسی برای بقا در لیگ برتر را نشان می‌دهد. پیکان با دریافت ۳۵ گل، عنوان بدترین خط دفاعی لیگ نوزدهم را یدک می‌کشد.

در آن سوی میدان فولاد رده هفتمی پس از برتری روحیه بخش مقابل شهرخودرو در هفته نوزدهم، به رتبه‌های بالای جدول فکر می‌کند و با توجه به داشتن بازی عقب افتاده نسبت به دیگر تیم ها، در صورت برتری مقابل پیکان دوباره به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار می‌شود.

دریافت ۱۱ گل در ۱۸ بازی نشان دهنده خط دفاعی مستحکم اهوازی‌ها در لیگ نوزدهم است.

نساجی مازندران - پارس‌جنوبی جم/ جمعه ۲۵ بهمن ساعت ۱۵:۳۰/ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

تیم‌های همسایه در جدول لیگ برتر، هفته بیستم به مصاف هم می‌روند. نساجی مازندران پس از ۲ شکست متوالی پا به دیدار مقابل پارس می‌گذارد. ۲ شکستی که باعث شد تا مالکان نساجی درصدی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی این تیم را کسر کنند.

مازندرانی‌ها با کسب ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارند و در صورت برتری در این بازی خانگی می‌توانند به رتبه دهم جدول صعود کنند.

پارس جنوبی هم که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، با قول مسئولان استانی مدیرعامل مستعفی خود را دوباره در راس این باشگاه می‌بیند. این تیم برای فرار از منطقه خطر چشم به امتیازهای این بازی خارج از خانه دارد. هومن افاضلی از زمان قبول هدایت پارس موفق به کسب برد در این تیم نشده و باید ديد این اتفاق هفته بیستم رخ خواهد داد یا خیر.

صنعت نفت آبادان - گل‌گهر سیرجان/ جمعه ۲۵ آبان ساعت ۱۶/ ورزشگاه تختی آبادان

پس از جدایی دراگان اسکوچیچ از آبادان و کوچ این مربی کروات به تیم ملی فوتبال ایران، همچنان تکلیف سرمربی جدید این تیم مشخص نیست. البته به صورت موقت امید شریفی نسب، مرتضی بچاری و بهنام سراج کادر فنی صنعت نفت را تشکیل داده اند. ۳ شکست متوالی باعث شد تا صنعت نفت از جمع تیم‌های بالانشین جدا شود و حالا برای بدتر نشدن وضعیت خود در جدول رده بندی لیگ، محکوم به برد در این بازی خانگی هستند.

 

اما در سیرجان اوضاع نسبت به نیم فصل اول کاملا متفاوت است و در گل گهر خبری از تیم دست و پا بسته شروع لیگ نوزدهم نیست. مجید جلالی تیمی را روانه نیم فصل دوم کرده که هیچ نشانه‌ای از گزینه سقوط به لیگ آزادگان در آن‌ دیده نمی‌شود. حضور یونس شاکری و گادوین منشا در خط همه گل گهر نیز برای هر تیمی مشکل ساز خواهد بود. آبی پوشان سیرجانی در صورت برتری در این بازی می‌توانند تا رده سیزدهم جدول صعود کنند.

شاهین شهرداری بوشهر - ماشین سازی تبریز/ جمعه ۲۵ بهمن ساعت ۱۶:۱۵/ ورزشگاه شهید بهنام مهدوی بوشهر

کسب ۲ برد متوالی، بوشهری‌ها را برای بقا در لیگ نوزدهم کاملا امیدوار کرده و حالا رقابت در انتهای جدول حساسیت بیشتری پیدا کرده است. شاگردان میشو کریستیچوویچ از آغاز نیم فصل دوم هنوز متحمل شکستی نشدند و در صورت برتری در بازی خانگی مقابل ماشین سازی فرصت صعود به رده چهاردهم را خواهند داشت.

 

ماشین سازان هم پس از جدایی رسول خطیبی، از تیم آماده نیم فصل اول خود فاصله گرفتند و بازی پیروز هفته قبل خود را با تساوی عوض کردند. آخرین برد تبریزی‌ها در لیگ نوزدهم به بازی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی باز می‌گردد. شاگردان احد شیخ لاری در صورت برتری در این بازی در جایگاه نهم باقی می‌مانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار