برخورد صاعقه شدید به یک فروند هواپیمای مسافربری صحنه ای وحشتناک را رقم زد.
کد خبر: ۸۲۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 14 February 2020

 برخورد صاعقه به هواپیما!

به گزارش تابناک سمنان: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک برخورد صاعقه به یک فروند هواپیمای مسافربری در آسمان انگلیس را به تصویر می‌کشد. این هواپیمای شرکت مسافربری Aer Lingus که لحظاتی از برخاستن آن از روی باند فرودگاه بیرمنگهام انگلیس نمی‌گذشت پس از اوج گرفتن در آسمان مورد اصابت یک صاعقه قرار گرفت. این حادثه در ساعت ۹.۳۰ دقیقه یکشنبه شب رخ داد. این هوایپما از بیرمنگهام انگلیس عازم دوبلین، پایتخت ایرلند بود.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته یک خانه مسکونی تهیه شده است لحظه برخورد اصابت صاعقه به هواپیما در آسمان را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که هواپیما در آسمان تاریک در حرکت است ناگهان صاعقه که به صورت زیگزاگ در آسمان پدیدار می‌شود به آن برخورد می‌کند. این هوپیما بدون حادثه‌ای در ساعت ۱۰.۴۰ دقیقه در فرودگاه مقصد روی زمین نشست.  

این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک تاکنون بیش از ۱۰۰۰۰ بیننده داشته است. کاربران فیسبوک که با دیدن این ویدئو دچار شوک شده بود در مورد آن اظهارنظر کردند. یکی از کاربران که ظهارا این حادثه در نزدیکی محل زندگی او رخ داد در کامنتی نوشت: «این حادثه نزدیک خانه ما رخ داد. صدای وحشتناکی داشت، انگار سقف خانه ما در حال فروریختن است.»

یک سخنگوی شرکت هواپیمایی Aer Lingus در این باره گفت: Aer Lingus وقوع این حادثه را تایید می‌کند. با وجود وقوع این حادثه هواپیما بدون حادثه‌ای در ساعت ۲۲.۳۸ دقیقه در فرودگاه دوبلین بر زمین نشست.  

گفتنی است؛ شرکت هواپیمای Aer Lingus یک شرکت هواپیمایی ایرلندی است که دومین شرکت هواپیمایی بزرگ این کشور پس از شرکت هواپیمایی رایان ایر محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار