بسته لطفا تولید در ادامه بررسی مشکلات تولید این بار به یک کارخانه لبنی واقع در مرند بر خورده است که با نرخ بالای بهره تسهیلات بانکی دست و پنجه نرم می‌کند.
کد خبر: ۸۲۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 14 February 2020

بیکار شدن کارگران کارخانه لبنیاتی در مرند/ مسئولین صنعت و تجارت توجه کنند

به گزارش تابناک سمنان: طی تماس‌های مکرر یکی از کارخانه داران لبنی استان آذربایجان شرقی شهرستان مرند مبنی بر ور شکستگی کارخانه اش باشگاه خبرنگاران جوان در صدد رفع این موضوع گزارشی را تهیه کردیم.

یکی از شهروند آذربایجان شرقی شکایتی را مبنی بر نا کارآمدی بانک صنعت و معدن واحد تبریز مطرح می‌کند.

این فرد تولیدکننده گفت: من از سال ۸۷ مجوزی را در خصوص تاسیس یک کارخانه‌ی لبنیات گرفته ام. چندین بار به بانک صنعت و معدن واحد تبریز در خصوص کاهش نرخ بهره  تسهیلات مراجعه کرده ام، ولی هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.
او در ادامه گفت: من حتی در این خصوص به استانداری مراجعه کردم که آن‌ها مرا ارجاع دادند به نماینده‌ی شهرمان آقای حسن نژاد، ولی ایشان هم پاسخی در این خصوص به من ندادند.

این فرد تولید کننده در ادامه افزود: یکی از دلایلی که سبب ور شکستگی من در حوزه‌ی تولید شده است حمایت نکردن دولت از بخش تولیدی مرند هست. من در آغاز فرایند تولیدی ۸۰ کارگر داشتم که نان بر سرسفره می بردند، ولی به دلیل اوضاع بد مالی مجبور شدم ۳۰ نفر از آن‌ها را از کار تعدیل کنم.

این فرد تولید کننده در پایان خواستار این شد تا مسئولان وزارت صنعت و تجارت و استانداری شهرستان مرند به مشکلش رسیدگی کنند و دلیل عدم همکاری بانک ها برای پا گرفتن مجدد این تولیدی را توضیح دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار