در این بین شخصیت مذبذب و وابسته جناب منطقیان در سوار شدن این جوانان ناپخته بی تاثیر نبوده است.
کد خبر: ۸۲۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ 14 February 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یادداشت سیاسی ، چندین دوره انتخاباتی ست که فعالان اصلاح طلب حوزه مرکزی کهگیلویه بزرگ، مدام بر طبل دشمنی و عناد با بزرگان اصلاح طلب سایر شهرستان ها و علی الخصوص دیار صدیقان فداکار و وفادار بهمئی بزرگ کوبیده و هر بار به بهانه ای از حمایت گسترده فعالان و کاندیداهای بهمئی بزرگ شانه خالی کرده و تفکرات مسموم قومیتی را رجحان داده و به سمت قومیت گرایی کوچ می کنند.
پرواضح هست که چه در دوره ای که جناب دکتر مجید باقریان و دکتر کامرانی در صحنه انتخابات حضور داشتند، حمایتی انجام نداده و حال هم که دکتر دهبانی پور تایید صلاحیت شده اند بر طبل تفرقه کوبیده و عنصر زمان را بهانه عدم همراهی خویش قرار داده اند.
طیف جناب منطقیان را دو سه جوان ناپخته، دگم و قومیت زده و مبتلا به سندروم(بیماری) دانای کل، در دست گرفته اند و با تصمیماتی اقلی هر روز با شانتاژ و هیاهو یکی از بزرگان شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ را از قطار همراهی جناب منطقیان پیاده کرده و خود بر اریکه قدرت نشسته اند.
در این بین شخصیت مذبذب و وابسته جناب منطقیان در سوار شدن این جوانان ناپخته بی تاثیر نبوده است.
بی شک جریان اصلاح طلبی کهگیلویه بزرگ را همین جوانان ناپخته و کم تجربه و مدعی وارد حاشیه کرده و بی شک یکی از علل اصلی عدم اتحاد دو طیف اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ را باید همین جوانان مدعی و قومیت گرا دانست.
در این بین هم این جوانان جویای نام، بیشترین ضدیت و عناد قومیتی را متوجه دوستان فکور و صاحب فکر شهرستان بهمئی کرده اند و گر نه با وجود حضور استاد بزرگ و مسلمی چون دکتر دهبانی چه لزومی دارد که همچنان بر طبل عناد کوبیده و ایشان را تحت فشار شدید قرار دهند تا از کاندیداتوری مجلس انصراف دهد.
جز تفکرات و دلایل قومی چه دلایلی می توان برای این درخواست ناموجه برشمرد.
مگر همین جوانان جویای نام اطراف جناب منطقیان نبودند که در فضای مجازی و حقیقی عنوان می کردند که ما در کهگیلویه بزرگ رای اول را داریم و همه افرادِ هم نظر با آقای منطقیان، لیدری و زعامت جناب منطقیان را قبول داشته و گوش به فرمان جناب منطقیان هستند.
پس کجاست آن همه طمطراق و ادعای پوشالی؟
به چه دلیل این جوانان ناپخته و خام جناب دکتر دهبانی را تحت فشار شدید قرار داده تا از کاندیداتوری انصراف دهند؟
جز قومیت گرایی و ضدیت با برادران بهمئی چه دلیلی می تواند عاملیت رفتار شما را توجیه کند؟
با توجه به اشتهار دکتر دهبانی عزیز در بین مردم کهگیلویه بزرگ و نظر به اینکه ایشان مدت سه سال فعالیت مستمر در بین مردم داشته اند چرا و به چه دلیل از ایشان حمایت حداکثری صورت نمی گیرد؟
رفتار این روزهای شما بر چشمان تیزبین بهمئی ها و سایر شهرستان های حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ پوشیده نخواهد بود.
تاریخ و آینده پیش رو گواه ما خواهد بود.

عبدالرحیم دانایی
فعال سیاسی اصلاح طلب
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
اگر ما میدانیم دهبانی در حد و اندازه نمایندگی مجلس نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
هههه اصلاحات در کهگیلویه برای همیشه سوخت
عبرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
سایت محترم تابناک استان کهگیلویه و بویراحمد:این مطلب را هم به اطلاع کاربرانت جهت تنویر افکار عمومی و نسل جوان برسانید چون ما باید از تاریخ عبرت بگیریم:سالی که آقای سید قادر لاهوتی فرماندار گچساران بود و تاجگردون بزرگ نماینده کهگیلویه و گچساران بود انتخابات مجلس دوره چهارم برگزار شد و مردم به موحد رای دادند و موحد پیروز شد تاجگردون از لاهوتی به خاطر این نتیجه خشمگین شد از آن روز تخم اختلاف بین اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ افشانده شد!!!!! و به قول لری "برد و کره" اصلاح طلبان کهگیلویه "من یه نره" بنابراین اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ باید از تاریخ درس عبرت بگیرند و دور هم بنشینند و چاره ای بیندیشند و این معضل را خود حل کنند و وابسته به جایی دیگر نباشند و در مورد کهگیلویه بزرگ طرحی نو بیاندازند چاره ای پیدا کنند در ضمن از شما می خواهم بنده جرقه علت این اختلاف را زده ام شما هم این مسئله را به قضاوت کاربرانت بگذارید و هم علت این اختلاف را ریشه یابی و از اهل نظر اصلاح طلب نظر خواهی کنید تا هم نسل جوان آگاه شوند تا شاید خود چاره کار را پیدا کنند و هم نسل قبلی که در جریان است اطلاع رسانی کند و همه قضاوت کنند چون مردم کهگیلویه بزرگ از این مسئله ضرر می کنند. بخصوص نسل جوان اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ که علاقه مند به آینده خود و شهرشان می باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار