رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۲۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 15 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: رقابت‌های لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا امروز با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف حریفانشان می‌روند، این رقابت‌ها البته از روز گذشته آغاز شده است و ۴ بازی در کشور‌های فرانسه، آلمان، انگلیس و اسپانیا انجام شده است. این رقابت‌های در این هفته شرایط خاصی دارد و تیم‌های بزرگی که باید در همین هفته در مرحله حذفی لیگ قهرمانان به میدان برود قطعا با شرایط خاصی در این هفته به میدان می‌روند.  

کار سخت آبی اناری پوشان در خانه / مصاف یاران قدوس و پاری سن ژرمن در لوشامپیونه

هفته بیست و ششم لیگ جزیره

رقابت‌های این هفته لیگ جزیره از ۱۹ بهمن آغاز شده است و تاکنون ۳ دیدار آن هم انجام شده است، این رقابت‌ها شب گذشته هم شاهد برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال ولوورهمپتون و لستر سیتی بود و امشب هم شاهد انجام ۲ بازی دیگر خواهد بود، تیم فوتبال لیورپول درمهم‌ترین بازی امشب با نوریچ بازی می‌کند، شاگردان یورگن کلوپ با ۷۳ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ جزیره هستند و فاصله‌ای ۲۲ امتیازی با تیم دوم یعنی منچستر سیتی دارند و حاشیه امنشان بسیار بالاست. آن‌ها امشب کار آسانی هم پیش رو دارند و باید با تیم انتهای جدولی نوریچ رو به رو شوند که با ۱۸ امتیاز در جایگاه بیستم قرار دارد.  

ساوتهمپتون و برنلی هم یک دیدار میانه جدولی را برگزار می‌کنند که با توجه به شرایط نزدیک تیم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

کار سخت آبی اناری پوشان در خانه / مصاف یاران قدوس و پاری سن ژرمن در لوشامپیونه

ساوتهمپتون - برنلی (۱۶:۰۰)
نوریچ - لیورپول (۲۱:۰۰)

هفته بیست و چهارم لالیگا

تیم فوتبال رئال مادرید این روز‌ها با ۵۲ امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها است، بارسلونا هم با ۴۹ امتیاز تیم دوم جدول رده بندی است و این روز‌ها به سختی تلاش می‌کند تا دوباره به صدر جدول بازگردد، آبی اناری پوشان این روز‌ها البته حال و روز خیلی خوبی ندارند و با مصدومیت دمبله و سوارز هم کارشان کمی سخت‌تر از قبل شده است. بارسلونا امشب باید در مهم‌ترین بازی لالیگا از ختافه پذیرایی کنند، این بازی برای آن‌ها خیلی آسان نخواهد بود، زیرا حریفشان هم از تیم‌های خوب این فصل است و همین حالا با ۴۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

کار سخت آبی اناری پوشان در خانه / مصاف یاران قدوس و پاری سن ژرمن در لوشامپیونه

مایورکا - آلاوس (۱۵:۳۰)
بارسلونا - ختافه (۱۸:۳۰)
ویارئال - لوانته (۲۱:۰۰)
گرانادا - وایادولید (۲۳:۳۰)

هفته بیست و چهارم سری آ

رقابت‌های سری آ امروز با انجام ۳ دیدار پیگیری می‌شود که دمهم‌ترین دیدار آن تیم‌های فوتبال آتلانتا و رم به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی برای ۲ تیم اهمیت زیادی دارد، زیرا آتلانتا این روز‌ها با ۴۲ امتیاز تیم چهارم جدول رده بندی است و آاس رم هم با ۳۹ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد.  

کار سخت آبی اناری پوشان در خانه / مصاف یاران قدوس و پاری سن ژرمن در لوشامپیونه

برنامه رقابت های امشب به شرح زیر است:

لچه - اسپال (۱۷:۳۰)
بولونیا - جنوا (۲۰:۳۰)
آتلانتا - آاس رم (۲۳:۱۵)

هفته بیست و دوم بوندس لیگا

رقابت‌های بوندس لیگا این روز‌ها حساس‌تر و جذاب و‌تر از همیشه دنبال می‌شود، بایرن مونیخ با ۴۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و لایپزیش هم با ۴۲ امتیاز تیم دوم جدول رده بندی است، همین مسئله باعث شده تا دیدار‌های این ۲ تیم حساس‌تر از همیشه دنبال شود. البته تیم فوتبال دورتموند هم که با ۳۹ امتیاز تیم سوم جدول رده بندی است فاصله زیاد با آن‌ها ندارد و یک تعلل از تیم‌های اول و دوم جدول کافی است تا زنبور‌ها جای آن‌ها را در جدول رده بندی بگیرند.  لایپزیش امروز در بازی که چندان سخت نیست از ساعت ۱۸ به مصاف وردربرمنی می‌رود که این روز‌ها حال و روز خوشی ندارد.

کار سخت آبی اناری پوشان در خانه / مصاف یاران قدوس و پاری سن ژرمن در لوشامپیونه

برنامه بازی‌های امروز بوندس لیگا به شرح زیر است: 

لایپزیش - وردربرمن (۱۸:۰۰)
هافن هایم - وولفسبورگ (۱۸:۰۰)
آگزبورگ - فرایبورگ (۱۸:۰۰)
پادبورن - هرتابرلین (۱۸:۰۰)
یونیون برلین - بایرلورکوزن (۱۸:۰۰)
دوسلدورف - مونشن گلادباخ (۲۱:۰۰)

هفته بیست و پنجم لوشامپیونه

تیم فوتبال پاری سن ژرمن این روز‌ها با ۶۴ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ یک فرانسه است و با تیم دوم جدول رده بندی یعنی مارسی اختلافی ۱۵ امتیازی دارد، آن‌ها امروز در مهم‌ترین بازی این هفته فرانسه به مصاف یاران سامان قدوس می‌روند، تیم فوتبال آمیان این روز‌ها با ۲۰ امتیاز در جایگاه نوزدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

کار سخت آبی اناری پوشان در خانه / مصاف یاران قدوس و پاری سن ژرمن در لوشامپیونه

برنامه دیدار‌های امروز لیگ یک فرانسه به شرح زیر است:

آمیان - پاری سن ژرمن (۲۰:۰۰)
بوردو - دیژون (۲۲:۳۰)
نانت - متز (۲۲:۳۰)
نیم المپیک - آنژه (۲۲:۳۰)
تولوز - نیس (۲۲:۳۰)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار