مسئولان فدراسیون فوتبال دنبال انتخاب یک تا ۲ دستیار ایرانی برای دراگان اسکوچیچ هستند.
کد خبر: ۸۲۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ 16 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران همچنان تکلیف دستیاران ایرانی او نامشخص و قرار است در روز‌های آتی پس از صحبت‌هایی که بین این مربی کروات و مسئولان فدراسیون با گزینه‌های مدنظر انجام می‌شود، یک تا ۲ دستیار ایرانی در جمع اعضای کادرفنی جدید تیم ملی قرار بگیرند.

شنیده می‌شود کریم باقری، وحید هاشمیان و حتی مارکار آقاجانیان افرادی هستند که برای حضور در جمع مربیان تیم ملی شانس دارند.

البته مدیران فدراسیون برای حضور باقری در تیم ملی باید رضایت مسئولان باشگاه پرسپولیس را جلب کنند تا او با جدایی از کادرفنی یحیی گل محمدی بتواند در تیم ملی به اسکوچیچ کمک کند.

 

از طرفی شنیده می‌شود وحید هاشمیان که تنها دستیار ایرانی مارک ویلموتس در تیم ملی کشورمان بود، اصلی‌ترین گزینه برای حضور در کادرفنی جدید تیم ملی است، اما او تاکنون به توافقی در این زمینه با مسئولان فدراسیون فوتبال نرسیده است.

همچنین مارکار آقاجانیان هم که در زمان کارلوس کی روش، هشت سال دستیار او بود از سوی برخی مدیران فدراسیون به اسکوچیچ پیشنهاد شده، اما او هم تاکنون تمایلی به بازگشت به تیم ملی نشان نداده است.

حال باید دید در نهایت تا چه زمانی جمع دستیاران اسکوچیچ در تیم ملی تکمیل می‌شود. ضمن اینکه رسانه‌های کروات از حضور قطعی ملادن زگانیر، مربی دروازه بان سابق صنعت نفت و تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی و تونی اوسنیک، دستیار اسکوچیچ در صنعت نفت که سابقه فعالیت در تیم ملی اسلوونی را هم دارد به عنوان دستیاران سرمربی جدید تیم ملی کشورمان نام برده اند.

البته مهدی حسین پور، آنالیزور تیم ملی امید در زمان سرمربیگری زلاتکو کرانچار و حمید استیلی که سابقه حضور در تیم ملی در زمان ویلموتس را دارد در طول یک هفته اخیر کنار اسکوچیچ به آنالیز بازیکنان پرداخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار