حجت الاسلام جلال مرادی اظهار کرد: در حوزه همدان و فامنین دو نفر انصراف داده و در حال حاضر ۶۲ نامزد باهم رقابت دارند، حوزه بهار و کبودراهنگ بیشترین تعداد انصرافی را داشته به طوریکه از ۳۹ نفر تأیید صلاحیت شده در این حوزه ۲۴ نفر باقی مانده است.
کد خبر: ۸۲۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 17 February 2020
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان از انصراف ۲۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان خبر داد و گفت: از ۱۸۳ کاندیدای تأیید صلاحیت شده در استان همدان تاکنون ۲۵ نفر از ادامه حضور در رقابت‌های انتخابات کنار کشیدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مرادی اظهار کرد: در حوزه همدان و فامنین دو نفر انصراف داده و در حال حاضر ۶۲ نامزد باهم رقابت دارند، حوزه بهار و کبودراهنگ بیشترین تعداد انصرافی را داشته به طوریکه از ۳۹ نفر تأیید صلاحیت شده در این حوزه ۲۴ نفر باقی مانده است.

وی تصریح کرد: در شهرستان ملایر چهار نفر انصراف داده و هم اکنون ۲۲ نامزد در فرآیند انتخابات حضور دارند و در رزن نیز شش نفر انصراف داده و ۱۳ نامزد باقی مانده است.

 مرادی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه اسدآباد نامزد‌های انتخابات مجلس انصراف نداده‌اند، بیان کرد: در حوزه‌های انتخابیه نهاوند و تویسرکان هم هیچ نامزدی انصراف نداده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان درباره تأیید صلاحیت جدید نامزد‌های انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: بعد از آخرین دوره تأیید صلاحیت‌های افرادی که به رد صلاحیت خود اعتراض داشته اند، در استان همدان دو کاندیدا در حوزه نهاوند و اسدآباد تأیید صلاحیت شدند.

وی تأکید کرد: احتمال اینکه در روز‌های آینده کاندیدای جدیدی در حوزه‌های انتخابیه استان همدان تأیید صلاحیت شود، صفر است و تاکنون هم به جز یک نفر که روز شنبه در اسدآباد تأیید شد، شخص دیگری تأیید نشده است.

مرادی با بیان اینکه مدارک افرادی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض داشتند و شکایت کرده بودند دیر به دست شورای نگهبان رسیده است، اظهار کرد: زمانی که شخصی ادعا می‌کند مدارکی دال بر صلاحیت دارد ممکن است تا مدارک را جمع آوری کند دیر به دست شورای نگهبان برسد بنابراین هر زمان که مدارک به دست هیئت نظارت و شورای نگهبان برسد بررسی و اعمال نظر صورت می‌گیرد که بعید می‌دانم مجدداً کسی در همدان تأیید شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار